Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zag in de festileaks DTRH whatsapp groep een aantal foto's van het terrein voorbij komen.
Wat mij vooral opviel was de nieuwe teddy. Komt deze constructie een van jullie bekend voor?Bekijk bijlage 21272
Dan ga ik er toch vanuit dat het de Teddy blijft. Lijkt op de foto iets kleiner, maar wellicht is dat ook omdat die vorige constructie echt massaal leek.
Pluspunt van die open constructie hiervoor is wel dat je ook prima van buiten de tent kon kijken. Lijkt er niet op dat dat zich hier doorzet.
Die vorige tent voor de Teddy was eigenlijk dan nog beter. 's Avonds kon die mooi dicht. Vind het sowieso ook mooier als die tenten 's avonds dicht/donker zijn. Komt de verlichting/show ook ten goede.
Hij lijkt wel een stuk groter dan de Fuzzy van afgelopen jaar. Als de tussen maar van alle dagbogen het zelfde is had de fuzzy afgelopen jaar 10 bogen en die nieuwe teddy heeft er 16
Hij lijkt wel een stuk groter dan de Fuzzy van afgelopen jaar. Als de tussen maar van alle dagbogen het zelfde is had de fuzzy afgelopen jaar 10 bogen en die nieuwe teddy heeft er 16
Twee jaar terug op dtrh was het matig gekoeld, dat was toen wel een nieuw concept zo goedkoop op de camping aanbieden. Afgelopen jaar op Lowlands zat het tegen het vriespunt aan, ik denk dat de inmiddels de logistiek wel onder de knie hebben.
Hai! First timer hier. Wel eerder weekend festivals gedaan, maar nooit DTRH. Ik heb het forum al redelijk goed doorgespit en het verbaast me hoeveel eten je mee mag nemen! Op de Zwarte Cross moet je echt je best doen om een eiwitreep naar binnen te smokkelen..
In de categorie eten toch nog een vraag; op donderdag kun je bbq'en. Daarvoor koop je een pakket. Maar, euh.. de bbq? Zijn die daar? Of neemt iedereen een wegwerp bbq mee of zo?