Rock Werchter 2026

Dit zorgt er wel voor dat Gorillaz start zonder dat er iets anders speelt, minder kans dat Albarn last heeft van de soundbleed als hij al aan het spelen is ipv vooraf aan zijn show? Nouja vooruit, Matt Berninger heeft wel nog 5 minuten overlap, maar dat valt nog te overzien waarschijnlijk. Al lijkt het mij sowieso dat de soundbleed van Klub C naar mainstage minimaal is, dus vermoed eigenlijk dat de verschuivingen een andere oorzaak zullen hebben.

• Leuk
Waarderingen: NatasRW2026
Bilan na 2 dagen:

Vrij makke donderdag met zowaar Monza en The Vaccines als hoogtepunten. The War On Drugs vonden wij collectief de grootste tegenvaller van het festival so far. M&S geskipt om nog de laatste trein naar huis te nemen.

Heel sterke vrijdag met Kingfishr, Wolf Alice, Keo en uiteraard The XX als hoogtepunten. Die show van The XX was één van de beste optredens die ik ooit gezien heb, werkelijk fenomenaal.

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
Bilan na 2 dagen:

Vrij makke donderdag met zowaar Monza en The Vaccines als hoogtepunten. The War On Drugs vonden wij collectief de grootste tegenvaller van het festival so far. M&F geskipt om nog de laatste trein naar huis te nemen.

Heel sterke vrijdag met Kingfishr, Wolf Alice, Keo en uiteraard The XX als hoogtepunten. Die show van The XX was één van de beste optredens die ik ooit gezien heb, werkelijk fenomenaal.
Zo zie je maar hoe werchter anders beleefd kan worden. Hier donderdag fantastische dag en vrijdag qua muziek heel wat minder. Maar neemt niet weg dat het al een mooie editie was en we zijn nog maar halfweg

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM
Nog een eettip; links naast de ingang van camping A1 (richting Hive) staat de lokale voetbalvereniging met enorme smoskes (ham of kaas, 6,- euro) en een ontbijtje (2 gebakken ei, bacon, brood én een appel voor 7,- Super lieve mensen ook ❤️

Users who are viewing this thread