Rock Werchter 2026

Ik weet trouwens niet van waar het komt en of het waar is, maar op StuBru zeiden ze daarnet dat er nieuws was over KluB C. Namelijk dat het festival gewoon zoals voorzien door gaat, inclusief de KluB C. Moeilijk te verifiëren zonder officiële communicatie natuurlijk!
Altsien, wat alles op zich neemt van buurtwerking, had die communicatie al op zich genomen en gedeeld.
 
Magdalene is toch een heel fijn album van FKA Twigs.
Was niet zo weg van haar optreden op Primavera, maar ben toch te benieuwd om niet te gaan kijken.
Ik heb de show in de Ziggo al meegepakt. Muziek en act misschien niet voor iedereen weggelegd. Maar vermoed dat die Barnshow wel erg positief ontvangen gaat worden. Is echt topkwaliteit in z’n soort.
 
Altsien, wat alles op zich neemt van buurtwerking, had die communicatie al op zich genomen en gedeeld.
Ja, maar dat was dan voor VRT en het verdict van de Vlaamse overheid, dus wist niet goed wat het nu was. Maar goed, kunnen we al stilletjes beginnen indrinken voor CMAT
 
Ik weet trouwens niet van waar het komt en of het waar is, maar op StuBru zeiden ze daarnet dat er nieuws was over KluB C. Namelijk dat het festival gewoon zoals voorzien door gaat, inclusief de KluB C. Moeilijk te verifiëren zonder officiële communicatie natuurlijk!
Ze gaan Wimmeke bij zijne rekker hebben en dat spel ook openen dit weekend?

Extra schaduw en koele plekken kunnen ze zeker gebruiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife
Of misschien moeten we het niet te ver zoeken; KluB W.

Dan moet KBC maar even rebranden naar KBW en Kate naar Wade. En als ze niet willen zal de gazet het geweten hebben!
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Was er vorig jaar ook al een 2e plek met dj’s op het terrein, naast the Towers? Kan me daar niks van herinneren…

Zit het erin dat we in de toekomst een wat later electronisch nachtprogramma gaan krijgen? Daar lijken we toch op voor te sorteren maar zal vergunningwise misschien een lastig verhaal zijn…
 
Het is crazy dat de dj's in het magazijn beter zijn dan bij de Towers.

Een Chibi, Hakim Chatar, Mikael Karkousse, Charlotte of Janus Coorevits draaien stukken beter dan die nepobaby's Victor Verhulst en MATTN.
Ben je al eens in het midden van dat volk op de Towers gaan staan? Dan is zelfs Viktor en Mattn van een hoog niveau.
Laat dat volk maar daar. En laat ons hopen dat het Magazijn een andere ingesteldheid van volk krijgt.
 
  • Leuk
Waarderingen: frank foert en jarne
Was er vorig jaar ook al een 2e plek met dj’s op het terrein, naast the Towers? Kan me daar niks van herinneren…

Zit het erin dat we in de toekomst een wat later electronisch nachtprogramma gaan krijgen? Daar lijken we toch op voor te sorteren maar zal vergunningwise misschien een lastig verhaal zijn…
2023 had je nog die grote bacardi tent waar ze wat eclectische house draaiden, die was in 2024 echter weer weg.

Het lijkt er op dat we prachtig weer gaan krijgen! 25 graden overdag en in de avond mooi afkoelen tot 15 zodat je lekker in je tentje kunt slapen! Ik teken ervoor! :)
 
Je had sowieso wel een paar plaatsjes naast The Towers (zoals Bacardi geweest, maar ook bij Aperol en nu dus Het Magazijn). Line-up van Het Magazijn is wel van een ander allooi dan bv. diegene die bij Aperol zullen draaien.
 

Users who are viewing this thread