Weer bijgekomen!
Wat een heerlijke zondag hebben wij beleefd!
Afgetrapt met Bente, niet helemaal mijn ding, maar vond het best leuk, en de vrouw heeft genoten!
Daarna overal beetje kort op terein gekeken, toch wat op zoek naar schaduw net als iedereen. Want wat was het weer heet. Beetje verkennen en vast wat eten/drinken en smeren.
Daarna door naar White Lies. Viel wat tegen. Muziek blijft heerlijk, maar vocaal niet geweldig. En week ervoor nog in Groningen gezien (toen stuk beter). Door naar de tent. Good Neighbours stukje gezien, leuk wel. Had ik wel wat meer willen zien.
Toen even weer in de rust. Smeren, Eten, drinken. Meat at the bar was heerlijk! De traditionele kroket ook! Tussendoor wat flarden van Jade, niet ons ding.
Toen door naar Royel Otis. Genoten. Heerlijke muziek! Niet speciaal misschien, maar gewoon echt leuk!
Daarna bierlokaal, heerlijke plek en pinkpopbiertje was heerlijk! Ondertussen nog wat van Wet Leg gezien. Mwa mwa. Nog wat flarden van Max McNown meegepakt van buiten de tent. Goede fijne stem!
Toen tijd voor onze headliner: Yungblud. Echt genoten! Wat een energie, en wat ging het veld los. Echt een hoogtepunt voor ons. Bij Changes echt kippenvel en brok in de keel!
Daarna was de energie wat laag. Lekker ter hoogte van schaduwtent op dekentje toegekeken naar Di-rect. Was de vierde keer in 1,5 jaar. Je weet wat je krijgt en het stelt nooit teleur.
Toen als slot aangesloten bij Foo Fighters. Greep ons toch niet helemaal. Ja fantastische band, aantal heerlijke nummers, maar vind Dave Grohl gewoon niet geweldig meer. Wij zijn na 10 nummers lekker terug gegaan naar ons hotel om daar de laatste 2 nummers op tv te kijken.
Verbeterpuntje: het watersysteem. De druk was extreem laag, en wij vonden een roestsmaak aan het water zitten. Na 1x vullen toch over gegaan op flesjes water kopen.
Pluspunten: vind het terrein exact steeds beter qua indeling. Stage 4 op mooie plek nu. Scheelt echt lopen. Wij hebben niet zoveel met sunsquare, maar kan mij voorstellen dat het voor jeugd (en wat ouderen jong van geest) echt een toevoeging is.
Top 3:
1: Yungblud
2: Royel Otis
3: Foo Fighters (omdat de band toch wel heel goed is)