Pinkpop 2026

Direct na idles kon je zo helemaal vooraan staan bij halsey bijvoorbeeld, letterlijk aan het hek.
Naar mijn gevoel was dat enigzins toch te verwachten. Ik dacht op voorhand al dat menig spoorboekje recht van IDLES naar Editors wou (en daar zat nog maar slechts 5 minuten tussen) om dan al een goede plaats te vinden in het voorvak.

Voor de 8e keer naar Pinkpop geweest. Waar wij met een vast groepje gaan en het niet zo veel uitmaakt wie er staan of draaien, was deze editie voor ons wel echt een feestje qua line-up. Ondanks de hitte zijn we alle dagen zeer goed vermaakt. Op de zaterdag stond er een heel lang stuk niks die we heel graag wilden zien dus tussen 13.00 en 18.00 in de tent in het midden gezeten en flink wat artiesten half meegekregen (wat prima was). Als voetbalfans was ik heel erg verbaasd over hoe goed het was geregeld omtrent de wedstrijd van NL-elftal. Nieuwe stage op de Sun Square ook echt heel vet. Bij Jet vd Steen, Mr Polska & B(ente) - Sim Fane stonden we steeds achter de artiesten en ook heel gaaf om ze zo te zien en even fototje met ze te maken etc. Heeel positief verrast door YungBlud, Halsey & 21P. Grappig hoe smaak hier zo divers is want the Cure leek voor ons op 1 lang nummer maar waar we in 2019 het eind van de show niet eens redde, lukt dat nu wel.

Top 10:
1. 21Pilots
2. YungBlud (Binnen paar jaar headliner?)
3. Electric Call Boy
4. Sleep Theory
5. Bente
6. White Lies
7. Plot in You
8. Halsey
9. Jet vd Steen
10. Kingfishr

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal

Users who are viewing this thread