Graspop Metal Meeting 2026

Bekijk bijlage 21304zou er een soort van aanschuifrij komen aan de merchandise?
Als het personeel daar ook op aangepast wordt dan kan het soepel werken😉

Het helpt trouwens ook niet dat 6 op de 10 mensen hun eigen maat niet kennen en alles nog even uitgebreid moeten passen. Maar misschien zie ik dat wel verkeerd. Ik kom aan, wijs shirt aan, roep maat L en klaar.

• Leuk
Waarderingen: saurus
als ik op mijn telefoon bij mijn parkeerticket kijk krijg is onderaan een route van google maps, ik heb parkeerticket rood en die stuurt mij naar zandbergen 73
Dat is precies het adres dat ik op Maps ook vond. Hey als dat het is vind ik het helemaal prima hoor.

Als je op het juiste moment bij de merch staat valt het wel mee met de wachtrijen. Heb nooit langer als een kwartier gestaan.
Zo beter! En wat zijn dan een beetje de juiste momenten,? Of is dat random? Mn broer gaf het vorig jaar na bijna 2 uur op 😂

Iedereen die morgen gaat alvast heel veel plezier!
M’n dochter en ik vertrekken donderdag ochtend in de ochtend.
Het wordt haar eerste meerdaagse festival met overnachten. En voor mij voor het eerst weer sinds haar geboorte 😳

Morgen spullen inpakken en laatste boodschappen doen.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en Loek123
Voilla mijn eerste training van de week zit er op. Gemiddeld doe ik er twee per week, de volgende ga ik dus morgen proberen te houden.

Een traditie die ik al enkele jaren heb, is dat ik in week van Graspop tijdens mijn training een Graspop playlist luister. Enkel bands dus die dat jaar op Graspop spelen. Tijdens training 1 concentreer ik op donderdag en vrijdag, tijdens training 2 op zaterdag en zondag

Ik train altijd met een tablet waarop ik live videoclips afspreel van het geen ik dus luister via YouTube. Nu voor voor te bereiden live videoclips dus van zo recent mogelijk geleden

Dit jaar voor training 1 (donderdag en vrijdag) voor de nieuwsgierigen waren dat

Within Temptation
Anthrax
The Offspring
Guilt Trip
Trivium
Cavalera
Accept
Bark
Asomvel
Wind Rose

Weinig nuttigs maar ik vond het leuk om te delen 😄
Er zal wel niemand ne fuck om geven, maar omdat ik het zelf leuk vind:

Dit was mijn playlist

Zou fijn zijn als die eindelijk eens hebben nagedacht over die chaos ieder jaar bij de merch

Misschien ga ik dan zelfs wel eens een keer een band shirt daar kopen ipv online

Die vloer ontbreekt ook overigens niet alleen bij de marquee maar ook bij de merch zo te zien? Of dat komt nog.

Goh, ik heb in bijna 20 jaar nooit iets anders geweten. Ze zijn toch wel erg hardleers bij de merch stand 😅

Waarschijnlijk inderdaad ook beetje het juiste moment uitkiezen, maar ja... Zoveel te doen en te zien

Er zal wel niemand ne fuck om geven, maar omdat ik het zelf leuk vind:

Dit was mijn playlist
Intussen heb ik dinsdag ook mijn tweede training van de week gedaan. Die is altijd iets korter dan de andere, maar daarom niet minder leuk

Deze keer op de playlist:

Feuerschawnz
Kuazar
Sonata Arctica
Solstafir
Rivers Of Nihil
Bury Tomorrow
Baby Metal (ook al ben ik nog niet zeker of ik ga kijken)
Europe, als laatste inderdaad en met The Final Countdown, omdat de final countdown naar Graspop nu wel gestart is hihi

Ook deze heb ik een playlistje voor jullie gemaakt, ook al geven jullie er geen fuck om, ik vind het gewoon leuk :)

Mijn playlists staan trouwens in de volgorde ook hoe ik ze geluisterd(/bekeken) heb! :)

Users who are viewing this thread