Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Don West muzikaal heel hoog niveau. Allereerst fysiek natuurlijk een verschijning. Menig vrouw in het publiek was onder de indruk (stiekem de mannen ook), maar heerlijke nummers, top vocaal bereik en een hele strakke backing band met vooral fenomenale bassist.

Ethel Cain deed me toch minder dan ik hoopte, maar leuk om te zien hoe de voorste rij helemaal erin op ging.

Yard Act zojuist was echt een feestje. Flink gepit. Nu voorbereiden op de volgende pit bij Joey Valence & Brae

DONT YOU KNOW THAT I PACK A PUNCH

Ethel Cain heel speciaal. Praters aan het begin maar binnen 10 minuten liep die doelgroep weg. Dat dit kan op een festival op de main. Heel mooi. Duidelijk zelf ook tevreden. Benieuwd naar haar optreden op Werchter in de tent. Wat een mooi set ook met die grasduinen.

Don West ook fantastisch trouwens. Wat een smerig gelikte act. Wel echt heel fijne muziek en band, doet het goed in de tent. Hard gelachen om het feit dat hij het podium afliep en zijn manager een al aangestoken sigaret in handen had. Niet gedacht zo’n artiest op zo’n festival tegen te komen (in de beste zin van het woord, vind dit soort programmeringen leuk voor de variatie: Don West, Ethel Cain, Yard Act achter elkaar? Waarom niet). Al met al genoten. Benieuwd hoe dit op Werchter valt.

Yard Act leuk, mijn zieltje gewonnen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Yard Act haalde t niet bij t niveau van DTRH24 maar de samenvatting:

Moshpit bij Yard Act. Waterzak kwijt/kapot, trui en bril bijna kwijt, steken in mn zij en buiten adem

10/10 would do again

Ergens halve ziel verloren bij Ethel Cain, die schiet naar boven voor een Barn spotje op Werchter in mn spoorboekje.

Even happen zo tijdens MdM en dan door naar de PUNK TACTICS van JVB

Weliswaar niet de emotionele impact waarop ik stiekem een beetje hoopte, maar wat een fanatisme, energieke en goed rappende performer is Genesis Owusu!

Blij dat ik hier nog net genoeg energie voor had. De tank is nu wel echt leeg dus met pijn in het hart vanwege Gorillaz al naar huis.

• Leuk
Waarderingen: AngieH en DJ_Tjorre
Lime Garden! Wat een liedjes en wat een energie! Heeft voor mij voorlopig show van de dag overgenomen van Dressed Like Boys. Yard Act ook heel sterk met eerste 45 min nieuw matetiaal!! Erg zin in die nieuwe plaat. Ethel ook erg mooi maar ken het denk ik niet goed genoeg om net zo geraakt te zijn als sommigen van jullie.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Matthijs
Ik heb wel te doen met Gelli Haha. Die Secret volkrijgen op de zondag tijdens de headliner is vaak al moeilijk omdat niemand dan schijnbaar nog die kant op wil lopen, laat staan als daar ook nog Nederland - Japan naast staat. Paar jaar geleden was dat met Dorian Electra en later Billy Woods echt sneu. Zullen max zo'n 30-40 man hebben gestaan. Hopen dat dat met de toegenomen drukte wel wat beter gaat. Zelf ben ik er ook niet. Had het wel leuk gevonden maar ik wil toch graag Gorillaz zien.
Vooralsnog inderdaad niet bepaald druk bij de Secret, 1 minuut voor start.

Lime Garden! Wat een liedjes en wat een energie! Heeft voor mij voorlopig show van de dag overgenomen van Dressed Like Boys. Yard Act ook heel sterk met eerste 45 min nieuw matetiaal!! Erg zin in die nieuwe plaat. Ethel ook erg mooi maar ken het denk ik niet goed genoeg om net zo geraakt te zijn als sommigen van jullie.

Was het druk bij LG?

Users who are viewing this thread