Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Weval met Eefje:love:
Voelt inderdaad megadruk. Drukker dan op een LL, omdat hier mensen ook daadwerkelijk naar bands als Grote Geelstaart trekken en het dus vrij snel volstaat.

Drank en eten trouwens wel prima te doen! Maar bijna bij nog geen enkele artiest een soort ruimte gevoeld in de tenten.

Ohja en ik heb toch ook echt genoten van Sef. Goede show, vette visuals en mooie boodschap.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Weval in de WA-community;

Anybody on best kept secret? Besides the live show in a bit we’re doing a pop up club chorophobia party in a caravan 18h - somewhere on the festival side. Will send location when we have one
Oh laat even weten wanneer locatie bekend is, leuk!

Hebben ze het terrein eigenlijk groter gemaakt voor die extra mensen? Of aanpassingen gedaan?
Niet echt. Ze zijn er gewoon van uit gegaan dat het in voorgaande jaren onder capaciteit is geweest en dat het terrein het wel aankan denk ik. Er is wel een extra blok WC's maar die is veruit de kleinste op het terrein. Als dit de prijs is voor grotere headliners dan ben ik eerlijk gezegd meer fan van de 22-25 jaren. En ze moeten ook echt wel iets gaan doen aan het pratende publiek overal. Ik vind dat je als organisatie wel een verantwoordelijkheid t.o.v. een artiest als Aldous Harding om ze niet compleet kansloos voor een TWO te zetten die vooral met zichzelf bezig is. Vooraan is het vast leuk maar met deze drukte moet je wel echt vroeg zijn om vooraan te staan.

Niet echt. Ze zijn er gewoon van uit gegaan dat het in voorgaande jaren onder capaciteit is geweest en dat het terrein het wel aankan denk ik. Er is wel een extra blok WC's maar die is veruit de kleinste op het terrein. Als dit de prijs is voor grotere headliners dan ben ik eerlijk gezegd meer fan van de 22-25 jaren. En ze moeten ook echt wel iets gaan doen aan het pratende publiek overal. Ik vind dat je als organisatie wel een verantwoordelijkheid t.o.v. een artiest als Aldous Harding om ze niet compleet kansloos voor een TWO te zetten die vooral met zichzelf bezig is. Vooraan is het vast leuk maar met deze drukte moet je wel echt vroeg zijn om vooraan te staan.
Klinkt niet superbest. In 2023 was ik er een weekend, voelde toen net goed aan qua drukte. Meer moest het niet worden (de relatieve ‘rust’ is toch een beetje een USP van dit festival).

In dat opzicht goed dat de TWO namen wat ‘kleiner’ zijn dit jaar. Verwacht door deze verhalen een kneitervol strand voor Cave.

Valt me inderdaad wel op dat het voor 2 uur 's middags al enorm druk voelt op het terrein. Ook veel mensen waarvan ik me afvraag of ze überhaupt 1 artiest kennen, maar schijn kan bedriegen natuurlijk. Zou dat het "Lowlandspubliek" zijn?

Ik verwacht dat het kneitertje druk wordt bij Job

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Klinkt niet superbest. In 2023 was ik er een weekend, voelde toen net goed aan qua drukte. Meer moest het niet worden (de relatieve ‘rust’ is toch een beetje een USP van dit festival).

In dat opzicht goed dat de TWO namen wat ‘kleiner’ zijn dit jaar. Verwacht door deze verhalen een kneitervol strand voor Cave.
De ONE kan wel wat hebben denk ik, dat veld is niet zo snel te vol. Verder vind ik het vandaag ook voelbaar wat drukken maar heb ik er minder last van dan anderen hier, ik kan nog steeds 5 a 10 minuten voor iedere show een prima plek pakken.

Aldous werd echt overstemd door het gelul. Heel jammer. Was ook niet mijn favoriete act, maar heb dan de klasse om gewoon weg te lopen.

Job Jobse vond ik vorig jaar op Lowlands niks en echt een sardientjes simulator, dus rond die tijd ga ik lekker de dag afsluiten.

Wel toch even een shoutout naar de line-up, de ene dag sta je naar hypnotiserende keiharde metal te luisteren in de two en nog geen 20 uur later sta je te dansen op Weval.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101 en Matthijs
Ja nog niet gevonden, jullie?
Travel Camp GIF by Beeld & Geluid

Misschien logistieke problemem

En dan typ je zo'n relaas over de drukte, en dan is er bij Hayley Williams vooraan zeeën van ruimte. Huh?

Users who are viewing this thread