2018: Beste albums volgens het Festileaks Forum

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nummer 3: Parquet Courts – Wide Awake!
Nummer 2: IDLES – Joy as an Act of Restistance.
Nummer 1: Beach House – 7

Mooie lijst dit! Kijken wat 2019 gaat brengen. Nogmaals probs Brian!
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Zeer mooie lijst geworden! Ook ik had een Arctic Monkeys niet zo hoog verwacht. Verder een redelijk logische lijst gezien de muzieksmaak hier op het forum met een prachtige nummer 1! Heel leuk gedaan @Brian! Hopelijk wordt het in 2019 weer een mooie lijst met fijn werk van oa Tame Impala en James Blake (slechts een luttele voorspelling dit hoor)
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Prachtige lijst inderdaad! Toch maar weer eens Beach House aanslingeren, had deze plaat van hen links laten liggen.
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
Mooie lijst! Wel tof dat hij redelijk breed is qua genres (iets meer dan vorig jaar heb ik het idee) Bedankt voor de organisatie weer Brian!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zeer mooie lijst geworden! Ook ik had een Arctic Monkeys niet zo hoog verwacht.

Dit is ook vooral een plaat die door bijna iedereen wel gecheckt is. Dat heb je elk jaar wel met die populaire bands wanneer je 20 albums mag indienen.
Spoiler: Tame Impala gaat sws top 10 halen volgend jaar.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Mooie lijst ja! Nu was TBH&C ook wel een erg goed album hoorz maar mijn mening. Ik denk dat Muse door minstens evenveel mensen is gecheckt en die komt niet eens voor in de lijst.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Tja Muse. Persoonlijk vond ik Drones nog heel tof, maar volgens mij vond het overgrote deel de laatste drie à vier albums niet meer geweldig. Ik vond hun nieuwe worp in elk geval bagger en vond een keer luisteren al teveel. Wat dat betreft is die van Arctic Monkeys wel echt stukken beter en mijn inziens een beetje een groeialbum.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.938
8.584
Fijne lijst met alleen maar goede albums (al loop ik persoonlijk niet echt weg met dat Greta Van Fleet album en Parkway Drive heb ik nog nooit gehoord).

A.A.L. heerlijk hoog in de lijst. Jungle ook, wat opvallend is aangezien hun tweede worp elders veel lauwe reacties kreeg (toch wel onterecht vind ik ook). En natuurlijk een pracht van een nummer 1.

Thx, Brian! Dit was leuk. :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik denk dat Muse door minstens evenveel mensen is gecheckt en die komt niet eens voor in de lijst.

Omdat die ook straight up trash was. Die van AM is voor velen nog best prima of zelfs beter.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
kleine correctie wel, ghost speelt geen death metal. Eerder een vorm van doom metal die elk album wel een beetje meer catchy begint te worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken