Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Queens of the stone age en Vampire weekend mogen van mij prima door naar Lowlands. TLDP en Wet Leg zijn helaas al naar DTRH, maar anders waren ze wat mij betreft ook welkom.
Sprak Ki/Ki dit jaar op de heuvel tijdens Idles. Ze zei dat ze in 2025 weer op Lowlands zou spelen. Zal dan een zaterdag avond slot worden maar waar en eventueel met wie.
Ik blijf volharden, ik wil heel graag The War On Drugs & Tame Impala op het affiche voor 2025. En ipv Nelly Furtado, die ik al een paar keer voorbij heb zien komen, schuif ik Gorillaz naar voren.
Ik blijf volharden, ik wil heel graag The War On Drugs & Tame Impala op het affiche voor 2025. En ipv Nelly Furtado, die ik al een paar keer voorbij heb zien komen, schuif ik Gorillaz naar voren.
QOTSA op de zaterdag van Lowlands in Frankrijk, ze zijn dus hoe dan ook in de buurt.
Verder ook op Cabaret Vert Festival dat weekend: Jamie xx (donderdag) en Vampire Weekend (zondag) als opties voor Lowlands. Iemand anders die er ook staat: Will Smith haha
Al eerder gezegd: het lijkt me echt een topfeest als Will Smith een Fresh Prince set doet (uiteraard met de grote Will Smith hits) en dan ook nog Jazzy Jeff meeneemt.
Ik sprak Zanger Rinus vanmorgen op de Groene Heuvels tijdens Idles en hij zei dat hij zondagnacht de Bravo ging afsluiten met een grimmige beat box techno optreden.
In het Rock Werchter topic hoopte ze ook allemaal dingen vanwege het jubileum van RW. Ervaring leert dat er weinig speciaals kan gebeuren voor een jubileaum oid