Down the Rabbit Hole 2025

Wellicht is deze vraag al gesteld of niet te beantwoorden, maar ik probeer het toch.

Heeft iemand enig idee wanneer bekend wordt wie welke dag optreedt? Ik zou voor naar DTRH gaan voor een viertal namen (vier keer concert is ongeveer even duur als kaartje DTRH). Maar zou wel graag willen weten welke dag of dagen ik dan kan gaan voor ik tickets koop.

Wellicht is deze vraag al gesteld of niet te beantwoorden, maar ik probeer het toch.

Heeft iemand enig idee wanneer bekend wordt wie welke dag optreedt? Ik zou voor naar DTRH gaan voor een viertal namen (vier keer concert is ongeveer even duur als kaartje DTRH). Maar zou wel graag willen weten welke dag of dagen ik dan kan gaan voor ik tickets koop.
Pas rond mei. Kom gewoon alle dagen, je kan toch alleen maar een weekend ticket kopen

• Leuk
Waarderingen: Bowie1997 en Timmetje
Dat zijn dan best dure concerten. Volgens mij heeft geen enkele artiest die er nu staat ooit 75 euro gekost.

Anyway, van sommige artiesten is wel het een en ander af te leiden, je kunt kijken of er al andere optredens bekend zijn van die namen die je wil zien. Van Sam Fender is bijvoorbeeld bekend dat hij op zaterdag 5 juli op Rock Werchter staat, dus die zal niet op de zaterdag op DTRH staan.
Pas rond mei. Kom gewoon alle dagen, je kan toch alleen maar een weekend ticket kopen
Tja, misschien heeft hij wel een bruiloft op één van de dagen en wil hij weten of de andere twee dagen het dan nog waard zijn voor hem.

• Leuk
Waarderingen: Bowie1997

Anyway, van sommige artiesten is wel het een en ander af te leiden, je kunt kijken of er al andere optredens bekend zijn van die namen die je wil zien. Van Sam Fender is bijvoorbeeld bekend dat hij op zaterdag 5 juli op Rock Werchter staat, dus die zal niet op de zaterdag op DTRH staan.
Verder zijn deze artiesten al beperkt in de dagen dat ze op DTRH kunnen spelen:
- Amyl & the Sniffers komt zeker op vrijdag
- Beth Gibbons komt op vrijdag of zondag
- FKA Twigs komt op zaterdag of zondag
- Wet Leg komt op zaterdag of zondag

• Leuk

Gewoon lekker het hele weekend gaan en je ook laten verrassen door acts die je nog niet kent of live gezien hebt! Zonde om alleen die vier acts te checken en dan huiswaarts te gaan imo.

Ik ben waarschijnlijk de enige die erop hoopt, maar Kings Of Leon hebben een gaatje in hun tourschema begin juli. Gaat zeker niet gebeuren he? Zou ik wel geweldig vinden eigenlijk...

Ik ben vooral muziek fan en wat minder festival fan eigenlijk (ik weet verkeerde forum hier). Vind festivals leuk hoor, maar drie dagen is me gewoon teveel en te lang.

Ik ben vooral muziek fan en wat minder festival fan eigenlijk (ik weet verkeerde forum hier). Vind festivals leuk hoor, maar drie dagen is me gewoon teveel en te lang.
Voor welke acts kom je? Misschien kunnen we wel even een inschatting voor je maken qua dagen op basis van tourschema's

• Leuk
Dat zijn dan best dure concerten. Volgens mij heeft geen enkele artiest die er nu staat ooit 75 euro gekost.

Tja, misschien heeft hij wel een bruiloft op één van de dagen en wil hij weten of de andere twee dagen het dan nog waard zijn voor hem.
Twee (Iggy Pop en Patti Smith) van de vier artiesten waar ik voor ga zijn prijzen voor hun losse concerten bekend (82 en 70 euro). Gok dat Massive Attack niet veel goedkoper is.

Gewoon lekker het hele weekend gaan en je ook laten verrassen door acts die je nog niet kent of live gezien hebt! Zonde om alleen die vier acts te checken en dan huiswaarts te gaan imo.
Ik zal ook echt wel andere acts checken. Maar drie dagen festival is gewoon niet echt mijn ding.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Verder zijn deze artiesten al beperkt in de dagen dat ze op DTRH kunnen spelen:
- Amyl & the Sniffers komt zeker op vrijdag
- Beth Gibbons komt op vrijdag of zondag
- FKA Twigs komt op zaterdag of zondag
- Wet Leg komt op zaterdag of zondag
Thanks, Beth Gibbons was een van de artiesten waar het mij (voorlopig) om gaat.

Gibbons staat iig de zaterdag op Rock Werchter, dus vrijdag of zondag op DTRH. Op haar eigen website heeft ze vrijdag staan (en zaterdag RW) dus kan zijn dat dat accuraat is, al zetten ze soms ook wel de eerste dag van het festival als dag van spelen.

Users who are viewing this thread