Festileaks Draft XIII: De mini-mini draft

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.417
6.101
szwluedtyt171.jpg


Meer mooie black metal. Mgła is een Pools duo bestaande uit zanger, gitarist, en bassist M. en drummer Darkside. Let vooral op wat die laatste allemaal voor mooie trucjes uithaalt met zijn cymbals, heerlijk!


Winterfylleth-2020.jpg


Het Engelse Winterfylleth maakt muziek geïnspireerd op Oud-Engels historische erfgoed. Hun naam verwijst naar de eerste volle maan van de winter, en hun muziek is zeer geschikt als soundtrack voor dat soort nachten.


@RubenJS > @team-0
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
857
2.515
1714682947748.jpeg

Tussen alle blackmetal en andere zware muziek, is er ook ruimte voor wat opbeurendere metal: Ensiferum. De Finnen combineren melodeath met folk metal, wat zorgt voor een waar feestje. Dus grijp je drinkhoorns en drink samen nog een magic potion!


1714683525039.jpeg

Svalbard combineert post-hardcore met post-metal, black metal, shoegaze, crust punk en post-punk. Een hele mondvol. Bovenal spelen de Britten gewoon erg fijne intense muziek, die perfect aansluit bij het programma. Bassist Matt Francis deelt mede enorm verheugd te zijn op de boeking. Alleen al omdat hij dan ook nog eens de kans krijg Harakiri For the Sky mee te pakken ;)


@team-0 @JK79
 
Laatst bewerkt:

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
214
372
Een vriend van mij omschreef zijn geluid op Motel Mozaique als een mix tussen Bob Dylan en King Krule. Je kan een slechter compliment krijgen:

Cosmo Pyke

En dit voormalig lid van Ariel Pink's Haunted Graffiti staat al lang op mijn lijst en zn experimentele (synth)pop mag ik van het najaar eindelijk live gaan bewonderen:

John Maus

@JK79 > @Yannick
 
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Yannick

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.612
4.589
Imminence
Violen en metal, altijd een goede combinatie!

Urne
Duplantier van Gojira is fan en ze stonden bijgevolg al mee in hun voorprogramma. Als dat nog niet reden genoeg is, dan overtuigt de muziek sowieso.

Truckfighters
Staan altijd garant voor een energieke, kwaliteitsvolle liveshow.

Birds in Row
Ze zullen hun album ´Gris klein´ integraal komen spelen net zoals ze dat op Roadburn hebben gedaan met als gevolg veel positieve recensies. Een van mijn favoriete albums van 2022, dus was best jaloers op die show.

Dvne
Op aanraden van jamel de plaat opgelegd en ik kon enkel de bejubelingen bevestigen. Mogen dus zeker niet ontbreken!

@Lion @warriorandweirdo vanaf nu 3 namen als ik goed ben
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.417
6.101
G3.jpg

Liefhebbers van het betere gitaargeweld opgelet! Zeg je virtuoze gitaristen, dan zeg je deze drie: Steve Vai, Joe Satriani, en Yngwie Malmsteen komen naar ons festival, als onofficiële G3-reünie. Zo mogen we het ook niet noemen, heeft hun management ons op het hart gedrukt, ze spelen gewoon toevallig alle drie op ons festival, en pal na elkaar. Wat er precies gaat gebeuren moeten we nog afwachten, maar dat het mooi gaat zijn, staat buiten kijf!


@mattman > @Bob105
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.417
6.101
Hoppa, 3 minuutjes voor tijd! Sorry voor het oponthoud iedereen, hoop dat er meer mensen net als ik gewoon even lekker uitsliepen en niet al te hard zaten te trappelen voor hun beurt 😅
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Lion