Festileaks Draft XIII: De mini-mini draft

Bob105

Support act
18 jun 2021
809
1.009
Ik vind het tempo eigenlijk wel dichtbij perfect zo. Te snel is met werk ook niet te doen.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.679
2.329
Ik vind het tempo eigenlijk wel dichtbij perfect zo. Te snel is met werk ook niet te doen.
Tempo wat mij betreft ook prima hoor. Eindelijk eens tijd om een deftige longlist te maken. ;)

Vond het vooral opvallend, omdat ik had verwacht dat het met 2 namen per beurt sneller ging gaan dan bij losse namen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.355
5.911
Tempo wat mij betreft ook prima hoor. Eindelijk eens tijd om een deftige longlist te maken. ;)

Vond het vooral opvallend, omdat ik had verwacht dat het met 2 namen per beurt sneller ging gaan dan bij losse namen.
2 namen kiezen is 2x zo hard nadenken, dus 2 keer langer nodig 😝

Maar nog even geduld, ga nu mijn post opstellen, dan kunnen we weer door!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.355
5.911
6c30dd50-aa04-4dd8-94c2-04a14ca7a138_939961_TABLET_LANDSCAPE_LARGE_16_9.jpg


Voor liefhebbers van extreme metal is Cradle of Filth een van de meest iconische bands die er is. Ontstaan vanuit de Engelse 90s black metal scene, maar uitgegroeid naar een meer theatrale, gepolijste sound, waar veel gotische en symfonische invloeden in terug te horen zijn. In alles een beetje over the top, en daarom zo leuk!


Enslaved-Featured.jpg


En ook deze aankondiging gaat From the Cradle to Enslave, met onze volgende naam, Enslaved! Want je kunt nooit genoeg Noorse progressive black metal hebben. Luister maar:


@RubenJS > @team-0
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
834
2.422
1714071416321.jpeg

Bam Bam Bam..Go!
De iconische intro voor Slaughter of the Soul zal ook in Apeldoorn live te horen zijn. En dat niet alleen: At the Gates komt namelijk een volledige set spelen. Moshpits en een geweldig optreden gegarandeerd.


1714070852533.jpeg
Wat is er nu mooier, dan het completeren van de drie godfathers van de melodeath. Wij zijn dan ook verheugd om het nieuws te delen dat niet alleen In Flames en At The Gates, maar ook Dark Tranquillity naar Apeldoorn afreist!


@team-0 @JK79
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.679
2.329
Op zondag beginnen en eindigen we op ons tweede podium met een klassieke noot.

Met een matinée concert van: Joep Beving!


&

Een late night van: Nils Frahm!


Reeds aangekondigd zijn voor vrijdag 28 juni: Slowdive, Beth Gibbons, Clairo, Maya Hawke, Emma Ruth Rundle en Ichiko Aoba, voor zaterdag 29 juni: Sampha, Clipping., Danielle Ponder, DEADLETTER, Slow Pulp en Infinity Song en voor zondag 30 juni: Nick Cave & Warren Ellis, Benjamin Clementine, Nils Frahm Sharon Van Etten, Anna Von Hausswolff en Joep Beving.

@Lion
@theblackmadness
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.558
4.474
4 nieuwe namen!!

Sepultura
Hun laatste Belgische festivalshow zal plaats vinden op Blomberghen Metal Meeting, waar ze voor Lamb Of God de wei aan gort zullen spelen met al hun hits. Wees er zeker bij voor dit laatste wapenfeit op de Belgische festivalgrond.

Amorphis
Nog wat moois om de tent af te sluiten. Deze mannen doen waar ze zin in hebben en zijn moeilijk binnen een kader te plaatsen. Ze zullen in ieder geval de pannen van het dak spelen.

Fu Manchu
De betere Stoner mag natuurlijk niet ontbreken. De invloeden van punk en classic rock maken het enkel beter. Deze iconen zullen zonder twijfel een geweldige show neerzetten.

Green Lung
Met elk album maken ze furore onder de criticisten. Met als inspiratiebron Black Sabbath leveren ze stoner/doom met als thema´s oude horrorfilms en Britse folklore. Sommigen nummers hebben ook wat weg van Ghost. Deze jonge band wacht nog een mooie toekomst.

@Lion @warriorandweirdo
 
Laatst bewerkt:

Lion

Support act
7 mrt 2017
773
1.601
Beide aankondigingen kwamen met een heel tof album afgelopen jaar!

Spiritual Cramp
Deze band kwam vorig jaar het een zeer catchy debuut. Klinkt een beetje als energiekere Franz Ferdinand zou ik zeggen?



Ana Frango Elétrico
En tja, deze Braziliaanse singer-songwriter maakt ook fantastische muziek.


Next up:
@warriorandweirdo@Oasiss
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken