Verzameltopic overige Belgische festivals 2024

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
Keane uiteindelijk op Beachfestival in Nieuwpoort beland zowaar, samen met Oscar & The Wolf onder andere op zaterdag 20 juli.

OSCAR AND THE WOLF, KEANE, DAVE STEWART Eurythmics, LOREEN en JOKKE op zaterdag 20 JULI IN NIEUWPOORT is de huidige affiche
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.538
4.421
Screenshot_20240319_124746_Instagram.jpg

Nu begin ik toch stiekem te hopen op Zeal & Ardor als 1 vd headliners voor Desertfest, al past het mss niet helemaal voor dat festival qua genre (alhoewel vorig jaar toch ook al wat breder was geboekt hier en daar)
 
  • Geweldig
Waarderingen: nikita

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Bekijk bijlage 8389

Nu begin ik toch stiekem te hopen op Zeal & Ardor als 1 vd headliners voor Desertfest, al past het mss niet helemaal voor dat festival qua genre (alhoewel vorig jaar toch ook al wat breder was geboekt hier en daar)
Hebben al eens geheadlined in 2019. Op die positie durven ze al sneller buiten de lijnen kleuren, waarschijnlijk vanwege het beperkte aanbod. Ty Segall stond er dat jaar ook als headliner.

Ben overigens nog steeds overtuigd dat de derde headliner High On Fire wordt. Met touraankondiging wanneer de plaat over een maandje uitkomt.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.546
11.020
Blender vindt van 20 juni tot 7 juli plaats in Kortrijk (in Bolwerk) en ze hebben de eerste namen bekendgemaakt. Verkoop is zojuist van start gegaan.
20 juni: Gabriel Riós
27 juuni: Blck Mamba
28 juni: Gold Panda + Kleine Crack & Slagter
29 juni: Dijf Sanders + Bombataz + Nemø Ensemble & Nils Vermeulen
30 juni: Ictus & Brussels Phiharmonic (onder de noemer Music for 18 Musicians - Steve Reich)
3 juli: Me First and the Gimme Gimmies
5 juli: Rudeboy Plays Urban Dance Squad (ft. DJ DNA)
7 juli: Kapitein Winokio (3+)

M-IDZOMER heeft nieuwe namen bekendgemaakt.
Ook J. Bernardt, bongeziwe mabandla, Martin Kohlstedt, Noa Lee en Porcelain id zakken af naar ons festival, dat plaatsvindt van 1 tot en met 4 augustus in M Leuven.
Eerder werden NOVASTAR, Het Zesde Metaal, Explosions in the Sky, Kruder & Dorfmeister, Girls In Hawaii, Loverman en Ão al aangekondigd. De affiche is nog niet rond en wordt in de komende weken verder bekend gemaakt.
417579310_806984788142729_8827639107510198551_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Iemand bekend met een klein festival in België genaamd Booty Rave? Ben er benieuwd naar en of iemand me er meer over kan vertellen!
 
  • Leuk
Waarderingen: b_lars

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.538
4.421
Iemand bekend met een klein festival in België genaamd Booty Rave? Ben er benieuwd naar en of iemand me er meer over kan vertellen!
Ja ken wel iemand die er naartoe is geweest. Drank is inbegrepen in de prijs blijkbaar, maar daardoor ook wel een vrij marginale bedoening blijkbaar. Op basis van zijn beschrijving is het door de inclusive drank eerder een chirofuif dan een festival waar de mensen op afkomen voor de muziek
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Ik had idd al vernomen dat drank inbegrepen is, vond het wel wat hebben 😂. Maar ik kan me ook voorstellen dat er weinig mensen af komen op de muziek. Maargoed, dat hoeft geen probleem te zijn als men gewoon vrolijk mee danst en zingt...
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
GENT WEVELGEM uitzending deze zondag en een primeur wordt gegeven: DANNY VERA (Nederland) komt naar folkfestival Dranouter 2024
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
692
630
GENT WEVELGEM uitzending deze zondag en een primeur wordt gegeven: DANNY VERA (Nederland) komt naar folkfestival Dranouter 2024
Had het dan toch goed gehoord en ze mogen wat meer over festivals hebben tijdens de koers.

In het voorjaar passeren ze toch al die weides.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.098
323
Iemand bekend met een klein festival in België genaamd Booty Rave? Ben er benieuwd naar en of iemand me er meer over kan vertellen!
Ben hier in 2018 geweest.

Wat me vooral is bijgebleven is dat het publiek heel erg jong (18 t/m 20) en vrij luidruchtig was. En dat het heel goedkoop was: ongeveer 100 euro voor 2 dagen toegang, kamperen en drank inclusief.

Mede daardoor niet een festival waar publiek voor de muziek heengaat, ook al staan er elk jaar wel enkele aardige namen (net even gekeken), maar meer om bekenden te ontmoeten en bij te praten. En heel dronken te worden.

Er is een groter openluchtpodium met live-acts en een tentstage met elektronische namen. Weet niet zo goed meer of er nog een kleiner podium was of niet. Ligging is vrij aardig in een bosrijke omgeving met een compact festivalterrein.

Zou wat filmpjes op youtube kijken, geeft wel een goed beeld van het festival. Als je zelf nog vrij jong bent kan het wel een leuk weekend met vrienden zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
Beleuvenissen, van 12 juli tot en met 9 augustus,
met onder andere 10cc, Joost, Tiga, Kevin & the Animals, Lee Fields, Levellers, Omar Souleyman, Suzan & Freek, The Subs & guests

Voorlopig programma

12 juli: Levellers, Tiga, Lee Fields
19 juli: 10cc, Suzan & Freek, Omar Souleyman
26 juli: Joost, Kevin & The Animals
2 augustus: volgt
9 augustus: The Subs & guests

De volgende maanden worden er nog namen toegevoegd.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
NIEUWE NAMEN IN COULEUR CAFE:
Vrijdag: Limburgse rapper Dikke en de jamaicaan MASEGO
Zaterdag: Morgan, Cristale, Ferre Golo (congo) en roots explosion
Zonag Lord Apex (Britse rap), Sho Madzoji (Zuidafrika) en JAH LIL (reggae), Sanga Mama Africa, Black Omolo (kenya), Telly en Austin Milz
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken