Down The Rabbit Hole 2024

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Abel van Gijlswijk (Hang youth, Burning fik, etc.) die in zijn story inzoomt op de fuzzy slot op zondag. Zij eventueel dus?

Met de tekst "Dit is ijsland", ken eerlijk gezegd alleen het nummer niet, iemand die kan helpen?
 

Bijlagen

  • Screenshot_2024-05-01-16-36-35-02_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg
    Screenshot_2024-05-01-16-36-35-02_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg
    545,3 KB · Weergaven: 48

algemeneweenfan

Campingartiest
9 dec 2022
90
156
Ik ga dit jaar voor het eerst en ik moet en zal vooraan (barricade) staan bij LCD, gaat dit me lukken als ik meteen vanuit Yard Act naar de Hotot sprint?
 

ellie

Nieuw lid
2 mei 2024
1
2
Na veel inluister- en meeleesplezier, hier mijn eerste bericht! Eerste keer dtrh voor mij, en wat kijk ik er naar uit!

Kan iemand mij een algemene schets geven van de nachten? Wat kan ik verwachten per stage qua sfeer / genre? En zijn er naast de timetable nog mini-feestjes bijv?

En ik lees dat de teddy en fuzzy lop nu omgewisseld zijn, wat is daar het voordeel van?
 
  • Leuk
Waarderingen: jaigalaar en Dante

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.599
2.078
Na veel inluister- en meeleesplezier, hier mijn eerste bericht! Eerste keer dtrh voor mij, en wat kijk ik er naar uit!

Kan iemand mij een algemene schets geven van de nachten? Wat kan ik verwachten per stage qua sfeer / genre? En zijn er naast de timetable nog mini-feestjes bijv?

En ik lees dat de teddy en fuzzy lop nu omgewisseld zijn, wat is daar het voordeel van?
Hey Ellie, leuk dat je de eerste keer naar DTRH gaat!

Voorheen was het zo dat er 's nachts in de Teddy(2e tent, volgens mij dezelfde tent als de India op Lowlands) meer hitjes gedraaid werden. Dit jaar hebben de voornaamste elektronische acts een plek gekregen in de Teddy widder. Afgelopen jaren merkte je al dat de Fuzzy en de Rex(waar deze acts voorheen altijd stonden) prop- en propvol waren.
Los daarvan zijn er kleine feestjes en leuke plekken over het hele terrein waar feestjes zijn. Zo heb je bijvoorbeeld de Bizarre nog en het gebied rond de Swamp. Langs het strand heb je een discobus staan. Zijn vast nog een hoop plekjes die ik wellicht vergeet, ik ben nu 1,5x naar DTRH geweest en de nachten vaak op dezelfde plekken geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: ellie

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.058
8.695
Ben ik de enge die die nachten op DTRH wat overroepen vindt? Na de Hotot headliner is het toch wel grotendeels klaar, niet?
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.599
2.078
Ben ik de enge die die nachten op DTRH wat overroepen vindt? Na de Hotot headliner is het toch wel grotendeels klaar, niet?
Ik ben van nature niet zo'n nachtliefhebber bij de festivals(groeiende, ik doe mijn best), maar vond tot nu toe de nachten van DTRH normaal ook wel zwakjes. Vooral ook door de eerder genoemde drukte bij de Rex en Fuzzy, ging ik vaak wel redelijk vroeg het nest in.
Dit jaar heb ik in mijn clashfinder echter wel gewoon 5 acts, verdeeld over de 3 nachten, waar ik graag naartoe zou willlen gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.058
8.695
Nachtprogramma is alleen DJ's inderdaad. Deels ook een productie/vergunning kwestie dacht ik
Ja, vind ik wel jammer. Vind dj's meestal weinig memorabel. Maar goed, elke dag rond een uur of 2 tentwaarts is laat zat. ;)
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
245
394
Toch stiekem al even een eerste route uitgestippeld met acts die ik sowieso wil zien. Moet nog wel veel gaan luisteren en ontdekken.

Vrijdag
Nusantara Beat - Sef - Nia Archives - RAYE - Eefje De Visser - Action Bronson - LCD Soundsystem - TLM Airlines - DJ Heartstring

Zaterdag

Goldkimono - L’Impératrice - Pinkpantheress - Michael Kiwanuka - Kaytranada - Jungle

Zondag

Sor + Sorkest - Jessie Ware - The Last Dinner Party - Khruangbin - Olivia Dean - The National - Folamour

Weinig echte clashes, wel aantal keer shows achtereenvolgend. Nog veel ruimte over om te ontdekken, shows te zien en chillen. Dat vind ik wel fijn.

Mensen nog aanraders? :)
En wat wordt jullie eerste uitgestippelde route? :)
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

voordiepaal

Playlistbediener
28 jun 2023
6
11
Toch stiekem al even een eerste route uitgestippeld met acts die ik sowieso wil zien. Moet nog wel veel gaan luisteren en ontdekken.

Vrijdag
Nusantara Beat - Sef - Nia Archives - RAYE - Eefje De Visser - Action Bronson - LCD Soundsystem - TLM Airlines - DJ Heartstring

Zaterdag

Goldkimono - L’Impératrice - Pinkpantheress - Michael Kiwanuka - Kaytranada - Jungle

Zondag

Sor + Sorkest - Jessie Ware - The Last Dinner Party - Khruangbin - Olivia Dean - The National - Folamour

Weinig echte clashes, wel aantal keer shows achtereenvolgend. Nog veel ruimte over om te ontdekken, shows te zien en chillen. Dat vind ik wel fijn.

Mensen nog aanraders? :)
En wat wordt jullie eerste uitgestippelde route? :)

Gezien je enthousiasme voor een aantal elektronische acts zou ik ook zeker Octo Octa en Palms Trax checken! Of je daar op zondagnacht 1:00 nog energie voor hebt is een tweede..
 
  • Geweldig
Waarderingen: Dante

Gebruikers die dit onderwerp bekijken