Down The Rabbit Hole 2024

Pinkeltje

Playlistbediener
28 feb 2024
6
1
Wat een goede timetable! Erg blij met de indeling per dag. Persoonlijk vind ik het niet zo erg dat JPEG er niet bij is, hopelijk vinden ze daar nog een goede vervanger voor. Met zo een vol en gaaf avondprogramma had ik daar Nia Archives ook wel verwacht maar die draait vrijdag al om 18:00.
Vooreerst ben ik heel erg benieuwd naar de 2 uur (!!) durende show van LCD.

Ik zie jullie allemaal links vooraan!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.183
5.516
Ik heb hier maanden gelezen: amai die timetable gaat een pijnlijke worden…
Ligt het aan mij of zijn er echt weinig clashes?

Had gehoord dat 2,5u voor the National wel een standaard eis was. Maar dat is dus hier al niet het geval.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.550
6.229
Ik heb hier maanden gelezen: amai die timetable gaat een pijnlijke worden…
Ligt het aan mij of zijn er echt weinig clashes?
Timetable zit blijkbaar goed in elkaar. :p

Toch wel heel vet affiche. 1 van de mooiste van de Benelux dit jaar imo.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Had verwacht dat bij al deze namen ook al de Bossa Nova zou zitten, maar dat is niet het geval. Dus we krijgen nog meer. Voor mij vallen de clashes ook heeeeel erg mee. Super blij mee.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.323
6.529
Prima timetable. Wel een paar kleine clashes, maar niks onoverkomelijk. Geen moment om te vervelen zo ongeveer. Jammer dat the National is ingekort tot 2u.

Sunset slots Eefje de Visser, Michael Kiwanuka en the National is magisch
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.770
2.355

Er was een Clashfinder waar niks in stond, dus die heb ik maar even gekaapt en gevuld.
Rex en Bizarre moet ik later nog even doen. Of voel je vrij om die taak op je te nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.599
2.078
Deadletter staat per jaar vaak genoeg in Nederland om ze nog eens te zien, wellicht verzacht dat de pijn van de clash :)
Ja daar heb je gelijk in, al zal dat voor mij niet in de nabije toekomst zijn. Vind het namelijk geen act waarvoor ik meer dan een uur zou reizen.
Zal maar even gaan duimen dat ze in de muziekgieterij opduiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.058
8.695
Echt een droomtimetable hoor. Paar mini clashes, waaronder Noname tijdens LCD Soundsystem en Bolis Pupul tijdens dEUS, maar verder valt hier een verrukkelijk parcours van te maken, met vooral op zaterdag en zondag veel must-sees na elkaar.

Blij dat dEUS in de Teddy staat overigens. En goed dat Raye op de Hotot staat, gezien haar populariteit.
 
  • Leuk
Waarderingen: DonGulii

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.323
6.529

Er was een Clashfinder waar niks in stond, dus die heb ik maar even gekaapt en gevuld.
Rex en Bizarre moet ik later nog even doen. Of voel je vrij om die taak op je te nemen.
Had ik idd ooit ambitieus aangemaakt maar verder nog niks mee gedaan. Fijn dat jij het doet, thanks :)
 

dblauw

Campingartiest
28 nov 2023
98
99
Maar wel heel blij dat nia in de teddy staat en dat ze de nachtprogramma's eindelijk hebben geswitcht, daar hoopte ik ook al jaren op.
Dit is inderdaad wel een topkeuze! Met hoe druk de Fuzzy Lop vorig jaar soms was en hoe leeg de Teddy, is het ook niet meer dan logisch.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
521
340
Wel benieuwd naar wat er nog op de bossa nova geprogrammeerd gaat worden, daar staan ieder jaar ook weer echt pareltjes op; Sierra Ferrel, lander & Adriaan etc. Beetje cliche om te hopen op de terugkeer van wapperman maar dat zou wel echt heel leuk zijn haha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken