Down The Rabbit Hole 2024

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
249
363
Redelijk stuk van de Coachella show van Jungle gekeken op de stream. Vond het erg tof klinken en visueel ook leuk. Inmiddels zin dus om ze (weer) live te zien!

Ze hebben hun festival show ook echt heel goed aangepast t.o.v hun liveshow in de AFAS vorig jaar, veel oude hitjes er weer in, en wat pulp van Volcano eruit. Ben benieuwd hoe lang ze gaan spelen op DTRH, want ik heb nu de uitvoering gezien van 1 uur en van 1,5 uur, en die van 1,5 uur is het echt waard om te gaan kijken.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.556
2.034
Ze hebben hun festival show ook echt heel goed aangepast t.o.v hun liveshow in de AFAS vorig jaar, veel oude hitjes er weer in, en wat pulp van Volcano eruit. Ben benieuwd hoe lang ze gaan spelen op DTRH, want ik heb nu de uitvoering gezien van 1 uur en van 1,5 uur, en die van 1,5 uur is het echt waard om te gaan kijken.
Was even benieuwd welke oude nummers ze dan weer speelden, dus heb setlist gecheckt. In november heb ik ze gezien en ik was toen ook niet zo onder de indruk van Volcano. Toen kwamen 7/19 nummers van Volcano en nu op Coachella zelfs 7/14 van Volcano?
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
249
363
Was even benieuwd welke oude nummers ze dan weer speelden, dus heb setlist gecheckt. In november heb ik ze gezien en ik was toen ook niet zo onder de indruk van Volcano. Toen kwamen 7/19 nummers van Volcano en nu op Coachella zelfs 7/14 van Volcano?

Ze hebben toch maar 5 nummers gespeeld van Volcano? Candle Flame, Dominoes, IBIL, 74, Coming Back.

Ik had mijn punt even anders moeten verwoorden, excuses, ze spelen niet per se meer oude nummers, maar ze hebben de oude nummers die ze spelen weer gelijk getrokken met hun vorige tours. De Volcano tour had veel oude nummers korter gemaakt of deels afgekapt, die zijn nu helemaal hersteld, inclusief bijvoorbeeld de solo's bij Casio.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.556
2.034
Ze hebben toch maar 5 nummers gespeeld van Volcano? Candle Flame, Dominoes, IBIL, 74, Coming Back.

Ik had mijn punt even anders moeten verwoorden, excuses, ze spelen niet per se meer oude nummers, maar ze hebben de oude nummers die ze spelen weer gelijk getrokken met hun vorige tours. De Volcano tour had veel oude nummers korter gemaakt of deels afgekapt, die zijn nu helemaal hersteld, inclusief bijvoorbeeld de solo's bij Casio.
Edit: Geprobeerd de setlist in een spoiler te zetten, maar lukte niet. Hier de link naar setlist: https://www.setlist.fm/setlist/jungle/2024/empire-polo-club-indio-ca-3babd0e0.html

Dit zegt setlist. Holdin on en Problemz zijn ook van Volcano. Jammer dat er nummers als 'Happy man' en 'What dyou know about me' zijn weggevallen. Maakt de setlist er niet draaglijker op. :(
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
249
363
Edit: Geprobeerd de setlist in een spoiler te zetten, maar lukte niet. Hier de link naar setlist: https://www.setlist.fm/setlist/jungle/2024/empire-polo-club-indio-ca-3babd0e0.html

Dit zegt setlist. Holdin on en Problemz zijn ook van Volcano. Jammer dat er nummers als 'Happy man' en 'What dyou know about me' zijn weggevallen. Maakt de setlist er niet draaglijker op. :(

Ah, ik snap waar m'n verwarring vandaan komt, Problemz hadden ze al veel eerder uitgebracht net na het laatste album, maar als single. Het wegvallen van Happy Man is zeker jammer...
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
503
327
Rozaly is leuk maar die kan je natuurlijk ieder weekend wel ergens zien, zelfde geld voor een aantal andere namen. Maar perfect podium om langs te struinen wanneer er even geen must sees spelen
 
  • Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Maar 3 podia he, zodra er een iemand op de main speelt die je liever niet ziet heb je een uur niets. Maar dat weet ik toch altijd wel te vullen eigenlijk
Vorig jaar mede hierdoor meerdere keren heel leuk bij Rex en Bizarre terecht gekomen.
 

Pinkeltje

Playlistbediener
28 feb 2024
6
1
Dat zijn altijd hele leuke stages waar je gekke verhalen meemaakt. Ook is het natuurlijk leuk om in die "verloren uurtjes" even de rabbithole in te duiken en het terrein te verkennen.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.556
2.034
Leuk voor de liefhebber(mijzelf incluis), maar 2,5 uur voor een weekendpubliek dat op zn laatste benen staat?
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Op zondag 2,5 uur the National wordt (hoe graag ik ze ook zie) een zware pil, maar liever 2,5 uur dan een afgeraffelde set van een uur en een kwartier.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken