Graspop Metal Meeting 2024

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.390
2.902
Overigens, vorig jaar kwam de timetable op 21 april op een vrijdag om 12:00
Daardoor waren er mensen die het vorige week vrijdag 19 april om 12:00 verwachten
Echter, is Graspop dit jaar later dan vorig jaar. Als ik goed heb geteld met de weken was het tijdschema vorig jaar 8 weken voor Graspop
Als ze dezelfde 8 weken aanhouden als vorig jaar, dan was dit niet vorige week maar dan is dit aanstaande vrijdag om 12:00
Wat tevens ook betekent dat ze tot nu toe nog helemaal niet later zijn dan vorig jaar met het tijdschema
Niet dat ik denk dat er echt een patroon zit in de aankondigingen, maar ik moet toch iets doen onder werktijd
Als dit geen strohalm is, dan weet ik het ook niet meeršŸ¤£ En bedank je werkgever maar even voor de geboden tijd om dit uit te vogelen
 
  • Haha
Waarderingen: Loek123

Skut10

Playlistbediener
26 jan 2024
22
33
Overigens, vorig jaar kwam de timetable op 21 april op een vrijdag om 12:00
Daardoor waren er mensen die het vorige week vrijdag 19 april om 12:00 verwachten
Echter, is Graspop dit jaar later dan vorig jaar. Als ik goed heb geteld met de weken was het tijdschema vorig jaar 8 weken voor Graspop
Als ze dezelfde 8 weken aanhouden als vorig jaar, dan was dit niet vorige week maar dan is dit aanstaande vrijdag om 12:00
Wat tevens ook betekent dat ze tot nu toe nog helemaal niet later zijn dan vorig jaar met het tijdschema
Niet dat ik denk dat er echt een patroon zit in de aankondigingen, maar ik moet toch iets doen onder werktijd
Maar dat was vorig jaar. Hoe zit het in verhouding met de jaren ervoor?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Maar dat was vorig jaar. Hoe zit het in verhouding met de jaren ervoor?
2022 is niet te gebruiken als referentie, door de nasleep van covid en de tientallen cancellations was dat jaar een heel ander verhaal
dan ga je al naar de pre-covid edities, wat toch wel erg lang geleden is. iemand heeft hier al wel eens een overzicht gedeeld met wanneer het tijdschema werd gedeeld in de voorgaande edities, maar kan ik niet zo gemakkelijk terug vinden. ik weet wel dat het tijdschema er ook wel eens in feb-maart is geweest
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Vergeet niet dat het band introductie topic nog bestaat mensen, vorig jaar was dit topic erg actief en stond het vol met intressante stukken, dit jaar is het aantal een stuk lager en gebeurt er vrijwel niets. in totaal zijn er 7 bands geintroduceerd van de ruim 130 bands op de line up :)
Erg benieuwd naar iedereen zijn favoriete band, altijd leuk om nieuwe bands te leren kennen op die manier
Kijk ook vooral naar de prachtige bandintroducties die reeds geschreven zijn, als je dit nog niet gedaan hebt!
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.390
2.902
Graspop gaat gewoon door hoor. Het is niet dat het ineens afgeblazen is. Zol lang er op de socials gepost wordt is er dus ook beweging op de kantoren. Ik ben dus ook meer van het glas half volšŸ¤—
 
  • Leuk
Waarderingen: PitfestRules

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
Ik geloof het meeste in morgen, vandaag nutteloos postje om onze verwachtingen te temperen en daarna ons hondsgelukkig te maken met een time table morgen ;)
Of het is voor volgende week en dat is even goed! Het is inderdaad zo dat ze wel blijven posten en dus nog niet ons bedot hebben met een fake festival :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.517
3.013
Wat is er mis met de overige dagen van April? :)
Het regent te hard deze maand.

Zonder gekheid: we zijn hier allemaal wel echt toe aan de timetable. We zitten nu op een dood punt in de voorpret (alles al geluisterd en om het concreter maken is de planning een must).

Ik ben erg benieuwd waarop het nu wachten is. Zijn er nog onduidelijkheden rond een bepaalde band? Is iemand het nog niet eens met de settijd? Of is het commercieel gewoon verstandig om nog te wachten, terwijl omliggende festivals al wel op de knop hebben gedrukt?

Een inkijkje in keuken van zoā€™n organisatie (uiteraard na afloop) lijkt me heel erg interessant.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Ik geloof het meeste in morgen, vandaag nutteloos postje om onze verwachtingen te temperen en daarna ons hondsgelukkig te maken met een time table morgen ;)
Of het is voor volgende week en dat is even goed! Het is inderdaad zo dat ze wel blijven posten en dus nog niet ons bedot hebben met een fake festival :D
the missing word is: dol!

hondsdol
dolgelukkig

sorry.
 
  • Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
208
454
Ik ben dus eigenlijk helemaal niet zo toe aan een timetable. Maar ik heb wel het idee dat de meesten hier elkaar flink aan het opnaaien zijn waardoor er ernstig gehunkerd wordt naar die timetable toe.
Ja ik begrijp het inluisteren, en het uitkijken naar acts, maar het komt wanneer het komt. Voor mij persoonlijk is de week voor Graspop vroeg genoeg, een clash blijft een clash, zowel een week als 2 maanden van te voren.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.558
4.474
Ik ben dus eigenlijk helemaal niet zo toe aan een timetable. Maar ik heb wel het idee dat de meesten hier elkaar flink aan het opnaaien zijn waardoor er ernstig gehunkerd wordt naar die timetable toe.
Ja ik begrijp het inluisteren, en het uitkijken naar acts, maar het komt wanneer het komt. Voor mij persoonlijk is de week voor Graspop vroeg genoeg, een clash blijft een clash, zowel een week als 2 maanden van te voren.
Maar op momenten dat je geen musts hebt, kan je gerichter inluisteren. Daar gaat het em om.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer en Dr. Hannibal

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.390
2.902
Ik ben dus eigenlijk helemaal niet zo toe aan een timetable. Maar ik heb wel het idee dat de meesten hier elkaar flink aan het opnaaien zijn waardoor er ernstig gehunkerd wordt naar die timetable toe.
Ja ik begrijp het inluisteren, en het uitkijken naar acts, maar het komt wanneer het komt. Voor mij persoonlijk is de week voor Graspop vroeg genoeg, een clash blijft een clash, zowel een week als 2 maanden van te voren.
Ja, dit dus. Ik zit er feitelijk net zo in. Zou graag de timetable ontvangen, maar als het later komt. So be it. The must sees ben ik al aan het beluisteren en bij clashes wordt het de @Koekdoos methode toepassen. Ervaring leert dat ik waarschijnlijk toch niet alles zie wat op mijn lijstje staat.
En looproutes alsook planningen doe ik op mijn werk al genoeg. Zoals ik hier wel vaker roep. Het wordt toch wel een feestje.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.646
5.100
Maar op momenten dat je geen musts hebt, kan je gerichter inluisteren. Daar gaat het em om.
Maar hier erover door blijven zagen, komt het niet sneller van. Daar gaat het em om. ;)

Nee, ik snap iedereen natuurlijk wel, ik zit er zelf net zo hard op te wachten.
Maar intussen heb ik volgens mij al zo'n stuk of 100 zo goed als identieke posts voorbij zien komen, die allemaal dezelfde open-deur redenen noemen waarom we zo graag een tijdschema willen zien...
 
Laatst bewerkt:

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.558
4.474
Maar hier erover door blijven zagen, komt het niet sneller van. Daar gaat het em om. ;)

Nee, ik snap iedereen natuurlijk wel, ik zit er zelf net zo hard op te wachten.
Maar intussen heb ik volgens mij al zo'n stuk of 100 zo goed als identieke posts voorbij zien komen, die allemaal dezelfde redenen noemen waarom we zo graag een tijdschema willen zien...
mij maakt het niet uit, ben er toch niet, maar wilde even reageren op: 'een week ervoor, een clash blijft een clash'. Voor clashes wil ik persoonlijk nooit een timetable, wel om gerichter in te luisteren. Daardoor vorig jaar bvb meer naar Polaris en Any Given Day gaan luisteren en vooral die laatsten gaven een geweldige show, terwijl als ik een week ervoor pas de timetable had gehad, ik misschien niet naar die bands was geweest.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.677
7.439
Maar hier erover door blijven zagen, komt het niet sneller van. Daar gaat het em om. ;)

Nee, ik snap iedereen natuurlijk wel, ik zit er zelf net zo hard op te wachten.
Maar intussen heb ik volgens mij al zo'n stuk of 100 zo goed als identieke posts voorbij zien komen, die allemaal dezelfde redenen noemen waarom we zo graag een tijdschema willen zien...

Erover door blijven gaan, wordt het ook niet per se minder van :p
 
  • Haha
Waarderingen: Piebe71 en MetalLimbo

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
Waarschijnlijk zitten ze met enkele cancels, het zal wel komen als die plekken zijn ingevuld.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.517
3.013
Erover door blijven gaan, wordt het ook niet per se minder van :p
We houden er vanzelf over op als dat schema gedeeld is ;-) Win-win dus.

Maar goed, tijd dus om de bands te gaan voorstellen in het andere topic. Nu ben ik zelf niet per se iemand die bands van binnen naar buiten kent dus dat wordt best lastig. Met een Sonata Arctica had ik wel iets kunnen schrijven bijvoorbeeld. Al ben ik persoonlijk meer van de whisky dan van de wodka.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.677
7.439
We houden er vanzelf over op als dat schema gedeeld is ;-) Win-win dus.

Maar goed, tijd dus om de bands te gaan voorstellen in het andere topic. Nu ben ik zelf niet per se iemand die bands van binnen naar buiten kent dus dat wordt best lastig. Met een Sonata Arctica had ik wel iets kunnen schrijven bijvoorbeeld. Al ben ik persoonlijk meer van de whisky dan van de wodka.

Je mag ook gewoon een korte samenvatting van je favoriete nummers of de setlist delen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken