Graspop Metal Meeting 2024

energydrank

Playlistbediener
20 feb 2023
7
25
Welkom! Tof om iemand ssx on tour te zien noemen, is mijn introductie tot veel bands geweest die mijn muzieksmaak hebben gevormd! (Iron Maiden, avenged sevenfold, billy talent)
SSX heeft mij ook aan veel bands voorgesteld waaronder de door jou genoemde bands, samen met guitar hero,burnout, need for speed en nog heel wat van die arcadey games met geweldige soundtracks.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh en charlottekos

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
103
120
Geen idee of vandaag de dag is, maar vandaag is de dag van de dagen dat het of de dag kan zijn of niet de dag is. Sommige onder jullie stonden op en denken vandaag is de dag, maar sommige dagen zijn anders als andere dagen als het de dag niet is. conclusie.... welke dag zijn we.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nutellica

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
Billy mayhem komt zeker terug dit jaar. Ook TPD tv zal er voor de eerste keer bij zijn.
Al die influencers, bijna zo erg als Coachella 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Nutellica

Campingartiest
3 apr 2023
93
269
Geen idee of vandaag de dag is, maar vandaag is de dag van de dagen dat het of de dag kan zijn of niet de dag is. Sommige onder jullie stonden op en denken vandaag is de dag, maar sommige dagen zijn anders als andere dagen als het de dag niet is. conclusie.... welke dag zijn we.
Donderdag.
 

Valthys

Playlistbediener
19 jan 2024
19
37
Ik denk dat je best wat gok-psychologie los kan laten op de hype voor de drops.

De anticipatie van de mogelijke timetable laat allemaal dopamine los vlak voor 10.00 en 16.00, als een bejaarde die in Las Vegas achter de slotmachine zit. Net als bij de bejaarde mondt het steeds uit op niets, maar wetende dat het volgende moment de jackpot kan zijn blijven ze spelen.. Ooit zal ie moeten vallen.

Gelukkig is dit wat goedkoper. En zo trekken we straks weer aan de haak om 16.00!
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Overigens, vorig jaar kwam de timetable op 21 april op een vrijdag om 12:00
Daardoor waren er mensen die het vorige week vrijdag 19 april om 12:00 verwachten
Echter, is Graspop dit jaar later dan vorig jaar. Als ik goed heb geteld met de weken was het tijdschema vorig jaar 8 weken voor Graspop
Als ze dezelfde 8 weken aanhouden als vorig jaar, dan was dit niet vorige week maar dan is dit aanstaande vrijdag om 12:00
Wat tevens ook betekent dat ze tot nu toe nog helemaal niet later zijn dan vorig jaar met het tijdschema
Niet dat ik denk dat er echt een patroon zit in de aankondigingen, maar ik moet toch iets doen onder werktijd
 

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
71
185
Zal wel voor ergens in mei zijn.
Komt goed uit want heb nu een (te) druk weekend voor de boeg.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken