Graspop Metal Meeting 2024

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
162
176
Paginavulvraagje:
Iemand hier sociale media verstandig genoeg om te weten of Graspop de post van vorige week plaatst om gewoon wat nieuws te brengen (en de timetable nog wel even kan uitblijven) OF met die posts opnieuw al wat meer zichtbaarheid creëeren voor de timetable aankondiging? 🤷‍♂️

En is er ooit al op dinsdag iets van aankondiging geweest of kunnen we morgen in zen geheel skippen 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.344
5.889
Paginavulvraagje:
Iemand hier sociale media verstandig genoeg om te weten of Graspop de post van vorige week plaatst om gewoon wat nieuws te brengen (en de timetable nog wel even kan uitblijven) OF met die posts opnieuw al wat meer zichtbaarheid creëeren voor de timetable aankondiging? 🤷‍♂️

En is er ooit al op dinsdag iets van aankondiging geweest of kunnen we morgen in zen geheel skippen 😄
De komst van nieuwe berichten voorspellen op basis van eerdere berichten blijft koffiedik kijken. En er zijn elke dag van de week wel eens aankondigingen geweest geloof ik. Dus daar heb je allemaal precies niks aan 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Lars.

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.513
3.004
De enige zekerheden lijken 10u en 16u te zijn voor wat betreft de aankondigingen. Maar dat was het vorig jaar ook en toen kwam de timetable kennelijk om 12u.

Maar vorige week was in mijn ogen het meest logische moment om het te delen. De vrijdag was dezelfde dag als het jaar ervoor en allerlei andere festivals kwamen ook in die week of de week ervoor met nieuws.

We kunnen alleen maar hopen dat de organisatie snel de timetable bekendmaakt, maar met wat pech moeten we wachten tot mei. Rock Am Ring spande vaak de kroon met een aankondiging 2-3 weken vooraf. Ik hoop niet dat Graspop nu de positie van RAR hierin overneemt want dat verknalt een heel stuk van de voorpret voor mij.
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
357
506
I’m pretty sure that Monuments cancellation fucked up everything and they wont announce timetable until they have a replacement band
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.667
7.424
I’m pretty sure that Monuments cancellation fucked up everything and they wont announce timetable until they have a replacement band

Er is altijd wel een klein bandje dat ze ergens in kunnen schuiven met eventueel bands doorschuiven, zoals Lorna Shore afgelopen jaar.

Volgens mij werd er toen ook nog het een en ander verplaatst door vervangingen, waardoor er nieuwe clashes ontstonden.

Vrees niet, want vandaag is gewoon weer de dag!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
340
607
Maar als de timetable al af zou zijn, dan gaan ze de hele timetable niet overhoop halen omwille van de vervangende band. Dan zoeken ze gewoon een band die dat tijdslot accepteert

Inderdaad, dat !

Er is geen band die op die plaats komt, die een ander tijdslot mag eisen want het is geen top 3 van de dag headliner

Dus een take it or leave it plekje - desnoods een coverband of Gordon goes Gojira
 
  • Haha
Waarderingen: dvdh666 en RubenJS

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
soms heb je maar 1 tourmanager nodig die geen route kan uitstippelen of niet antwoord op mails om heel een festival tegen te houden met een aankondiging.
Dit inderdaad.

Ik vind het ook leuk om op een gegeven moment mijn loopschema uit te gaan stippelen op basis van het tijdschema. Hoort bij de voorpret. Maar ik snap die paniek hier niet zo. Dat schema komt eerdaags echt wel.
 

Rellikagem

Playlistbediener
8 mei 2022
25
49
Dit inderdaad.

Ik vind het ook leuk om op een gegeven moment mijn loopschema uit te gaan stippelen op basis van het tijdschema. Hoort bij de voorpret. Maar ik snap die paniek hier niet zo. Dat schema komt eerdaags echt wel.
Denk persoonlijk niet echt dat het over paniek gaat, maar we hunkeren naar nieuws, we zitten nu dicht maar evengoed ver van Graspop af. Er zijn er dus genoeg die wachten op elk beetje nieuws om die periode dragelijker te maken.
De zon begint te schijnen, de dagen worden langer, hopelijk binnenkort ook weer wat warmer en WE HEBBEN ER ZIN IN.

Ik in ieder geval toch.
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
357
506
Dit inderdaad.

Ik vind het ook leuk om op een gegeven moment mijn loopschema uit te gaan stippelen op basis van het tijdschema. Hoort bij de voorpret. Maar ik snap die paniek hier niet zo. Dat schema komt eerdaags echt wel.
It’s not panic but some of us are going to few festivals, not just Graspop, so we would like to know which bands can we watch on Graspop, which on Nova Rock etc..
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
87
165
Wat ik ook wel zou willen weten is wat de plannen zijn van Graspop ivm het verdomde EK voetbal. Ik heb namelijk helemaal niks met dat sjotten en zou het dan ook spijtig vinden als een tent gebruikt zou worden voor voetbal ipv een concert. Zoals vorige keer een losse zone aan de camping vond ik ideaal, konden de voetbalfans toch gaan kijken, maar hadden de muziekmensen er geen last van. De keer daarvoor was het op het terrein zelf, aan de ingang en was het eigenlijk niet mogelijk om er aan te ontkomen.
(in de ideale wereld negeren ze het EK volledig, maar met wedstrijden van zowel Nederland als België tijdens GMM, vrees ik er voor)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken