Graspop Metal Meeting 2024

saurus

Dagopener
4 feb 2019
536
625
Wel leuk die camping store op Boneyard maar kan je daar ook als inferno gast bij komen ?

Hmm dus even van het festival terrein af, een paar pilskes uit de markt drinken en weer terug,...
De supermarkt komt wel aan de ingang van de europalaan te liggen dus van inferno uit is dat aan de andere kant van de camping. Waar de bussen van de andere campings stoppen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Rellikagem

Playlistbediener
8 mei 2022
25
49
Ik ben helemaal tevreden. Nu is het spannend afwachten met welke winkelketen ze zullen samenwerken en uiteraard wat voor een, gevarieerd, aanbod ze zullen hebben.

Enerzijds wel een geruststelling dat er geen massa's bier van thuis hoeft meegenomen te worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Nightrage

Yyperi

Campingartiest
14 nov 2023
63
120
Wel leuk die camping store op Boneyard maar kan je daar ook als inferno gast bij komen ?

Hmm dus even van het festival terrein af, een paar pilskes uit de markt drinken en weer terug,...
My understanding is that you can only order a tray of Jupiler in advance and you have to pick it up on Wednesday or Thursday. All 24 cans at the same time. I don't think they'll sell beer in the supermarket during the festival.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.498
2.995
Flashback to #GMM22 when Steel Panther lit up the stage with glam metal vibes! This year, they're coming back to #GMM24, ready to transport you to the Sunset Strip once again!
🤘

Betekent dit dat ze een late spot gaan innemen? Mogelijk niet op de Main Stage dan? Of zoek ik te veel achter "Sunset Strip"?

Wel weer een grotere kans natuurlijk dat het vanmiddag stil blijft.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
110
201
My understanding is that you can only order a tray of Jupiler in advance and you have to pick it up on Wednesday or Thursday. All 24 cans at the same time. I don't think they'll sell beer in the supermarket during the festival.
Een camping supermarkt zonder bier zou echt een grap zijn. Misschien niet gekoeld, maar ik ga er vanuit dat de supermarkt wel degelijk bier heeft.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.634
3.257
Hoe ik het lees wordt die free skully als eerste van de batch van 20 opgebruikt. Dus als je er 100 in VVK koopt, krijg je er 105. Indien je er maar 70 gebruikt, krijg je er geen 35 terug, maar 33 want ben je die gratis van die 'volledige 20' kwijt + je betaalt 1 skully kosten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy en MarcoReusel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.380
2.872
Hoe ik het lees wordt die free skully als eerste van de batch van 20 opgebruikt. Dus als je er 100 in VVK koopt, krijg je er 105. Indien je er maar 70 gebruikt, krijg je er geen 35 terug, maar 33 want ben je die gratis van die 'volledige 20' kwijt + je betaalt 1 skully kosten.
Ik ben je rekenmethode even kwijt. Ik zou denken 34 terug. Leg nog eens uit. Misschien zie ik het niet?😉
 
  • Leuk
  • Thinking
Waarderingen: nikita en Koekdoos

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.634
3.257
Er gaat toch echt wel iets mis als we nu al aan het hannesen zijn over een bonnetje meer of minder terugkrijgen. We kunnen ook afspreken dat we gewoon een biertje meer drinken als we nog wat over hebben. Is wel zo makkelijk met tellen toch?
Het is zowat even zinnig als voor de 1000e keer bedenken welke plaats een band op de timetable zou kunnen krijgen...
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
536
625
Er gaat toch echt wel iets mis als we nu al aan het hannesen zijn over een bonnetje meer of minder terugkrijgen. We kunnen ook afspreken dat we gewoon een biertje meer drinken als we nog wat over hebben. Is wel zo makkelijk met tellen toch?
Vorig jaar ook de resterende bonnetjes opgebruikt op maandagmorgen op camping inferno aan redbull en frisdrank voor tijdens de terugreis.
Wel op zondagavond gaan vragen als ze effectief nog open deden maandagmorgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Gebruikers die dit onderwerp bekijken