Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2024

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
208
181
Weer een aantal Left of the Dial namen:
Aerial Salad (UK) • Bad Bangs (AU) • Benefits (UK) • Blue Slate (IE) • Bruise Control (UK) • Cloud Cafe (NL) • Douglas Dare (UK) • Foyer Red (US) • IAN SWEET (US) • Jawnino (UK) • Keo (UK) • MYNK (UK) • Parsnip (AU) • Tiberius b (UK/CA)
Jawnino is een hele toffe boeking! Geen naam die ik had verwacht bij een festival als Left of the Dial (al zegt dat misschien meer over mijn kennis van dit festival). Laatste single is ook weer heel sterk. Misschien toch maar eens ADE skippen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Lion

Support act
7 mrt 2017
773
1.600
Jawnino is een hele toffe boeking! Geen naam die ik had verwacht bij een festival als Left of the Dial (al zegt dat misschien meer over mijn kennis van dit festival). Laatste single is ook weer heel sterk. Misschien toch maar eens ADE skippen.
Voor mij nog onbekend, zometeen maar even aanzetten! Ik moet sowieso nog een hoop inluisteren, gelukkig heb ik nog tot oktober.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
208
181
Voor mij nog onbekend, zometeen maar even aanzetten! Ik moet sowieso nog een hoop inluisteren, gelukkig heb ik nog tot oktober.
Heeft nog niet heel veel muziek uitgebracht, maar komt volgende week met zijn debuutalbum. Singles zijn tot nu toe allemaal raak voor mij. Zijn bekendste nummer is It's Cold Out, oorspronkelijk al in 2019 released. Maar nu dus opnieuw uitgebracht voor het album, soort grime met een experimenteel randje. Hele unieke beat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.159
Soulcrusher heeft nieuwe namen aangekondigd. Zo begint de line-up er toch wel redelijk uit te zien.
We are excited to announce the second batch of names for Soulcrusher 2024 including HEALTH, Mizmor, Gost, MORNE, Five The Hierophant, Great Falls and Zetra.
437510566_1212891016520047_7353503891930240578_n.jpg


Samhain heeft Hexvessel aangekondigd. Komende dagen volgen nog meer namen!

Baroeg Open Air heeft Puppi's podium hernoemd naar Puppi's Playground. Boeiend... Maar ze maken wel twee namen bekend voor dat dat podium.
Het Hongaarse Ektomorf en de kersverse winnaars van de Metal Battle: Inherited! 🤘
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.749
2.335
Soulcrusher heeft nieuwe namen aangekondigd. Zo begint de line-up er toch wel redelijk uit te zien.

437510566_1212891016520047_7353503891930240578_n.jpg


Samhain heeft Hexvessel aangekondigd. Komende dagen volgen nog meer namen!

Baroeg Open Air heeft Puppi's podium hernoemd naar Puppi's Playground. Boeiend... Maar ze maken wel twee namen bekend voor dat dat podium.
Ook wel weer veel oud-Roadburn namen bij Soulcrusher en Samhain. Benieuwd of bij Samhain Fluisteraars er nog bij komt.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Baroeg Open Air heeft Puppi's podium hernoemd naar Puppi's Playground. Boeiend... Maar ze maken wel twee namen bekend voor dat dat podium.
Vind ik wel boeiend ja, aangezien ik bevriend was met Puppi... Maar kan me voorstellen dat het voor buitenstaanders die het verhaal niet kennen wat minder relevant is.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.159
Vind ik wel boeiend ja, aangezien ik bevriend was met Puppi... Maar kan me voorstellen dat het voor buitenstaanders die het verhaal niet kennen wat minder relevant is.
Bedoelde meer dat de naamwijziging wat onnodig was, omdat dat podium al naar haar vernoemd was. Of zit er nog een diepere gedachte achter Playground?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Bedoelde meer dat de naamwijziging wat onnodig was, omdat dat podium al naar haar vernoemd was. Of zit er nog een diepere gedachte achter Playground?
Oh excuus, dan begreep ik je verkeerd. Sorry, ik las gisteravond ook die aankondiging en heb toen een tijdje herinneringen aan haar op zitten halen. Dus het ligt een beetje gevoelig. Podium of Playground doet er inderdaad niet zo gek veel toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
ITGWO heeft ook wel eens betere tijden gekend, volgens mij.

edit: Oh totaal over Everything Everything en Patrick Watson gelezen. Dat zijn de lekkere naampjes daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: LevonHelm

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.749
2.335
Iemand het blokkenschema van Oranjepop al gedeeld? Anders bij deze.
Jammer dat het tot 00:00 duurt, had 23:00 fijner gevonden. Wordt een latertje zo.

1713969326355.png
 

LevonHelm

Playlistbediener
1 mei 2023
32
99
Nieuwe namen voor Wilde Weide (5-7 juli):

Chibi Ichigo / Coco Bryce / Droom Dit / Fatima Yamaha / Forest Law / Holy Tongue / Jaimy / Jungle by Night / LOVEFOXY / LUNA MAKI / Marilonah / milolaathetlukken / PVA / Regularfantasy & Spray / Robin Scherpen Collective / The Zenmenn
 
  • Leuk
Waarderingen: fred alweer..

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Iemand het blokkenschema van Oranjepop al gedeeld? Anders bij deze.
Jammer dat het tot 00:00 duurt, had 23:00 fijner gevonden. Wordt een latertje zo.

Bekijk bijlage 8689
Vorig jaar voor het eerst geweest en dit jaar ben ik er ook weer bij. Mooie manier van alle oranjegekte te ontsnappen ;). Prima line-up en dito tijdschema. 00:00 is wat laat, maarja. Ivm vakantie de volgende dag sla ik de alcohol wel een keertje over en dan valt het wel weer mee. Geluk is natuurlijk wel dat ik met de auto kan en niet afhankelijk ben van het ov.

Zin in Hiqpy, Elephant, Oh Hazar, Elmer, Magic Tom & Yuri, Nusantara Beat en Personal Trainer!
 

Karel_073

Playlistbediener
27 jun 2022
8
12
Line-up van Jera on Air is compleet! Op zondag Caskets en Elvana! erbij. Dat zijn twee hele leuke toevoegingen en de terechte winnaar van afgelopen week Changing Tides op zaterdag erbij. Is er iemand in de gelegenheid om een clashfinder aan te maken met tijdslotten? Dan voeg ik de bands daar wel in toe.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.159
Samhain heeft Living Gate toegevoegd.

Bridge Festival heeft de laatste zes namen voor Bridge Around Town bevestigd.
Maak je klaar om weggeblazen te worden door de laatste toevoegingen aan onze gratis line-up! Mis het niet - zorg dat je erbij bent van 31 mei t/m 2 juni in het bruisende centrum van Eindhoven.

Surprise act (!) / Jesse van Ruller Trio / Ramirez! / Gunmoll / Richie Dagger / Paleblue

Na de toevoeging van deze 6 acts en met nog maar een maand te gaan tot het festival losbarst, wordt het tijd om je perfecte festivalavontuur te plannen. Check de volledige line-up op bridgefestival.com

Jera on Air heeft de het officiële gedeelte van de line-up afgerond met het toevoegen van Caskets, Changing Tides en Elvana.
That's it for all band the bands. We will be adding our side program, accoustic sessions and all the DJ's soon! See you all in 2 months and get those tickets while you still can!
438108987_984223933060143_8245883831179033750_n.jpg
 

LevonHelm

Playlistbediener
1 mei 2023
32
99
De line-up van HUMANIMAAL (7 juni) in Hall Of Fame is bekend: SUSPECT, DÖGMËN, INSIDE JOB en NO WAY.

De line-up van Spoorpop (29 juni) is nu bekend met de toevoeging van Postmen en PM Warson. Complete line-up: UB40 • Clouseau • Danny Vera • Douwe Bob • Young Gun Silver Fox • Michelle David & The True-tones • Postmen • Super db • PM Warson • Rockacademie.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken