Graspop Metal Meeting 2027

Ik heb opeens een gigantische Rise Against revival... Zijn de afgelopen jaren natuurlijk al vaak in de buurt geweest, maar ik heb ze steeds gemist en tot mijn verbazing hebben ze ook maar 1 keer op Graspop gestaan, volgend jaar ook alweer 9 jaar terug. Zou tof zijn!

Wat bedoel je hier precies mee? Iets specifieks op the crypt of gewoon dat je nat was? :)

Overweeg zelf ook wel om na drie jaar Inferno volgend jaar The Crypt eens een kans te geven dus ik lees graag mee
Dat 20 min wandelen naar de crypt in de regen wel als vervelend ervaren kan worden 😉

En ja, ik zeg al jaren maar kan idd pas sinds 2025 haha. De dagen beginnen te voelen als jaren als je ouder wordt? 🤷🏼‍♂️

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Loek123
Ja ik, maar heb je ook een gerichte vraag haha? Het is +- 15-20 min wandelen naar het festival, maar je kunt wel dichtbij parkeren en hoeft je zooi dus niet zo ver te zeulen (is voor ons de grootste pro). De camping is rustig (geluid / feesten) en geen rij bij douchen etc (wel de bekende stormloop aan schijters in de ochtend).

Afgelopen jaar een beetje pech gehad ivm zeiknat geregend na the offspring en BMTH. Als je telefoon ‘s middags om twee uur nog alle alarmbellen af laat gaan als je je oplaadkabel er in doet, dan weet je dat het mis is 😉 . Andere jaren zeer tevreden over The Crypt, dus volgend jaar gewoon weer. Ik ben 36, dus reken mij voortaan bij de groep oude lullen (wat de doelgroep is van the crypt?)
Ik ben dit jaar voor het eerst naar Graspop geweest (als nog wat ouder persoon (nu 49), samen met m’n dochter.
Wij hebben een festitent gedaan (op boneyard dus) en dat is ons prima bevallen. Ja wel geluid van festival terrein (bands en dj’s ‘s nachts) maar verder was festitent gebied rustig en vooral sociaal gezellig (buren die je uitnodigen om ook onder de party tent te komen zitten en zeggen je kan onze stoelen gewoon gebruiken als wij zo weg zijn hoor).

Minuut of 10 lopen al met al naar terrein, afhankelijk van hoe je loopt. Geen gedoe met de douches/wc’s gehad (heb geen enkele keer hoeven wachten).

Wij kiezen volgend jaar (als we gaan, maar dat begint er steeds meer op te lijken, los van de line up, wat eerst nog erg meespeelde bij m’n dochter, maar die zit nu ook al van: pap als we dan volgend jaar weer gaan he…) kiezen we voor een 4p festitent ipv de 2. Dat beetje extra betalen voor meer ruimte hebben we er wel voor over.

Twijfel zelf heel klein beetje over inferno en de 2p tent, maar ik denk dat we beter af zijn qua ruimte met de 4p festitent.

Dus alles wat volgend jaar op Alcatraz staat kunnen we wegstrepen voor Graspop ???

Met een specifieke band heel blij maar zal later vertellen. Wil zelf niet spoilen
Waarom is blij zijn met een bepaalde band spoilen? Die volg ik niet helemaal. Of hoop je alleen vooraan te staan als je het hier niet vermeld🤣

Dus alles wat volgend jaar op Alcatraz staat kunnen we wegstrepen voor Graspop ???
Het gros van die bekendmakingen zal in juli/augustus touren. De de kans dat die bands op Graspop staan is niet heel groot. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

Waarom is blij zijn met een bepaalde band spoilen? Die volg ik niet helemaal. Of hoop je alleen vooraan te staan als je het hier niet vermeld🤣
Ik schrijf de naam graag voluit als ik er over vertel

Dus ik kom er op terug later

Maar dan wel in het Alcatraz topic

Ik heb opeens een gigantische Rise Against revival... Zijn de afgelopen jaren natuurlijk al vaak in de buurt geweest, maar ik heb ze steeds gemist en tot mijn verbazing hebben ze ook maar 1 keer op Graspop gestaan, volgend jaar ook alweer 9 jaar terug. Zou tof zijn!
Begin maar weer te manifesteren @Loek123. Misschien lukt het deze keer wel🤣

• Leuk
  • Pray
Waarderingen: MetalLimbo en Loek123
Zoals Piebe aangeeft, ik spam ieder jaar het forum vol dat die eens rise against moeten boeken haha

Sinds 2018 al niet meer geweest, en zijn toch wel vaak op tour in juni. Wel jammer. Lijkt me een prima sub.

Voor mij wel een bucketlist band die ik graag eens wil zien maar ook niet voor naar een concert wil gaan ver weg

In principe wel.
Maar er zijn ieder jaar wel uitzonderingen, zoals dit jaar Combichrist en Mantah.

Op Amerikaanse bands/artiesten als DevilDriver of John Bush hoef je echter zeker niet te wachten, daarvoor zul je dan toch echt naar Alcatraz (of ergens anders) moeten.

Laatst bewerkt:
Zoals Piebe aangeeft, ik spam ieder jaar het forum vol dat die eens rise against moeten boeken haha

Sinds 2018 al niet meer geweest, en zijn toch wel vaak op tour in juni. Wel jammer. Lijkt me een prima sub.

Voor mij wel een bucketlist band die ik graag eens wil zien maar ook niet voor naar een concert wil gaan ver weg
Maar aangezien ze dit jaar al veel festivals in Europa hebben gedaan, maakt dat de kans voor Graspop volgend jaar juist niet kleiner?

Ja eens hoor lijkt me een kleine kans dat die volgend jaar weer touren in juni
Ja en nee.
Zat net ff te kijken maar in zowel 2025 als 2026 in juni in Europa festivals gedaan. 2024 dan weer niet. Maar die gasten zijn al wel jaren vrijwel non stop aan het touren.
Maar ik acht de kans idd klein dat ze er zijn.
Ik zou het ook wel tof vinden dus ik manifest gewoon mee hoor 😀

Ben benieuwd wat er (als ik het goed heb vanavond) aangekondigd wordt voor Bloodstock ‘27. Want die maken ook 27 bands bekend waaronder de headliners.
Is wel wat later natuurlijk, maar kan ook betekenen dat sommigen gewoon de hele zomer hier meepakken. (En sowieso de Europese bands natuurlijk voor wie het op een bepaalde manier ook makkelijker is)

Users who are viewing this thread