The Floor zonder St. Paul is als glas zonder bier.The Floor staat midden op het terrein van Pinkpop. Zonder St Paul. Als beschutting.
The Floor zonder St. Paul is als glas zonder bier.The Floor staat midden op het terrein van Pinkpop. Zonder St Paul. Als beschutting.
Klopt, al is dat hete weer op BKS beter te doen dan op die draf en renbaan.Ik ben wel echt blij dat wij het weer kregen van vorig weekend, ondanks de grijze vrijdag, en niet dat van dit weekend.
Alles is eigenlijk wel beter te doen op BKSKlopt, al is dat hete weer op BKS beter te doen dan op die draf en renbaan.
Wat bij The Cure toch wel heel fijn was was dat er geen soundbleed met andere stages/areas was. Bij Cave zou dat fijn geweest zijn.Alles is eigenlijk wel beter te doen op BKS![]()
Wij gaan altijd naar vd Valk. Fietsen is 20 minuten en dan ben je bij de polsbndjestent.Wie hebben er hier ervaring met een wat chillere manier van slapen dan de reguliere festivalcamping op BKS? Ik vond het lange tijd zonde om daar nog relatief veel geld aan uit te geven, maar nadat ik dit jaar na twee slechte nachten nog amper energie over had op zondag, overweeg ik voor volgend jaar wel hier dan maar een andere keuze in te maken.
- Heeft er iemand op Secret Fields gestaan? Zo ja: hoe zat het daar met het geluid 's nachts (van anderen op die camping en van het festivalterrein?)
- heeft er iemand in die Vd Valk of Bastion geslapen? Zo ja: hoe lang duurt de fietstocht? En kan je op vrijdag alvast je spullen droppen en 's nachts inecheken?
- Zijn er mensen nog enthousiast, of juist niet, over andere opties op niet al te grote afstand (als je niet met een groep bent die groot genoeg is voor een huisje op het terrein)?
En hoe vroeg moet je er bij zijn om het te boeken voor een redelijk normale prijs?Wij gaan altijd naar vd Valk. Fietsen is 20 minuten en dan ben je bij de polsbndjestent.
Ik denk dat je vraag van snachts inchecken wel kan en je spullen droppen. Er is altijd personeel. Vraag het even na voor de zekerheid. Je kunt trouwens digitaal inchecken en telefoon als pas gebruiken.
Slapen gaat echt goed daar. Grote kamers, lekkere ruime badkamers met regendouche en bad. En een uitmuntend ontbijt.
Tja dat is het geheim. Ze weten precies wat ze moeten vragen en dat is veel tijdens BKS. Maar abboneer je op de nieuws/aanbiedingenbrief en kijk of er een actie loopt van drie nachten voor de prijs van twee. Soms, soms heb je dan geluk. Maar niet verder vertellen.En hoe vroeg moet je er bij zijn om het te boeken voor een redelijk normale prijs?
Wij waren er dit jaar alleen op zaterdag, dus hadden een camping in de buurt geboekt voor één nachtje. Was een minicamping met hoofdzakelijk gepensioneerden en een enkeling die ook naar BKS ging. Op een half uurtje fietsen. Kostte heel weinig en had je alle rust en een toilet/douchegebouw dichtbij. Heerlijk geslapen.Wie hebben er hier ervaring met een wat chillere manier van slapen dan de reguliere festivalcamping op BKS? Ik vond het lange tijd zonde om daar nog relatief veel geld aan uit te geven, maar nadat ik dit jaar na twee slechte nachten nog amper energie over had op zondag, overweeg ik voor volgend jaar wel hier dan maar een andere keuze in te maken.
- Heeft er iemand op Secret Fields gestaan? Zo ja: hoe zat het daar met het geluid 's nachts (van anderen op die camping en van het festivalterrein?)
- heeft er iemand in die Vd Valk of Bastion geslapen? Zo ja: hoe lang duurt de fietstocht? En kan je op vrijdag alvast je spullen droppen en 's nachts inecheken?
- Zijn er mensen nog enthousiast, of juist niet, over andere opties op niet al te grote afstand (als je niet met een groep bent die groot genoeg is voor een huisje op het terrein)?
Alle keren dat ik solo naar BKS ben gegaan heb ik er voor gekozen een Airbnb in Tilburg te nemen en vanuit daar dagelijks op en neer te fietsen. Vanuit centrum Tilburg is het in mijn tempo ongeveer 20 minuten en wat mij betreft prima te doen. Naast het comfort van een goed bed en douche, zou ik denk ik ook niet zo goed weten wat ik met mijzelf aan moet totdat het festival terrein opengaat als ik op de camping zou staan. Nu kan ik lekker ergens in de stad gaan ontbijten oid. Ik heb nu alweer wat geboekt voor volgend jaar. Ietwat aan de verkeerde kant van de stad (qua afstand), maar boek altijd met flexibele annulering. Gedurende het jaar check ik dan met enige regelmaat of er iets beters voorbij komt nog. Enige puntje om op te letten is dat de OV fietsen meestal op zijn als ik aankom in Tilburg en vaak staat er ook al een rij met mensen te wachten op een fiets. Dit jaar was ik rond 12:00 in Tilburg en was het ongeveer 20 minuten wachten. Langste wat ik ooit gewacht heb is ongeveer een uur denk ik.Wie hebben er hier ervaring met een wat chillere manier van slapen dan de reguliere festivalcamping op BKS? Ik vond het lange tijd zonde om daar nog relatief veel geld aan uit te geven, maar nadat ik dit jaar na twee slechte nachten nog amper energie over had op zondag, overweeg ik voor volgend jaar wel hier dan maar een andere keuze in te maken.
- Heeft er iemand op Secret Fields gestaan? Zo ja: hoe zat het daar met het geluid 's nachts (van anderen op die camping en van het festivalterrein?)
- heeft er iemand in die Vd Valk of Bastion geslapen? Zo ja: hoe lang duurt de fietstocht? En kan je op vrijdag alvast je spullen droppen en 's nachts inecheken?
- Zijn er mensen nog enthousiast, of juist niet, over andere opties op niet al te grote afstand (als je niet met een groep bent die groot genoeg is voor een huisje op het terrein)?
Secret field was prima. Weinig last van geluid gehad, al heb ik wel met oordoppen in geslapen. Geen last gehad van de overige campingbezoekers. Jammere was op de zaterdagochtend dat de vinylbus om acht uur iedereen wekte. Ik vond het alleen een beetje sfeerloze camping. En de prijs/pret verhouding vind ik lastig bij zulke accomodaties.Wie hebben er hier ervaring met een wat chillere manier van slapen dan de reguliere festivalcamping op BKS? Ik vond het lange tijd zonde om daar nog relatief veel geld aan uit te geven, maar nadat ik dit jaar na twee slechte nachten nog amper energie over had op zondag, overweeg ik voor volgend jaar wel hier dan maar een andere keuze in te maken.
- Heeft er iemand op Secret Fields gestaan? Zo ja: hoe zat het daar met het geluid 's nachts (van anderen op die camping en van het festivalterrein?)
- heeft er iemand in die Vd Valk of Bastion geslapen? Zo ja: hoe lang duurt de fietstocht? En kan je op vrijdag alvast je spullen droppen en 's nachts inecheken?
- Zijn er mensen nog enthousiast, of juist niet, over andere opties op niet al te grote afstand (als je niet met een groep bent die groot genoeg is voor een huisje op het terrein)?
Wij gaan altijd alleen de zaterdag en hebben nu een paar jaar achter elkaar een tiny house in Moergestel geboekt (ff googlen, dan vind je hem zo). Kun je met 4 man prima in slapen. We pakken dan een taxibusje heen en weer. Aangezien we met een groep van minimaal 8 gaan en dus altijd twee huisjes boeken, pisten we we voor volgend jaar helaas al naast de pot omdat er nog maar 1 vrij was. We hebben nu 6 kamers in het Ibis Hotel in Tilburg geboekt. Wellicht is die ene Tiny House nog vrij. Is een kleine 20 min met de taxi.Wie hebben er hier ervaring met een wat chillere manier van slapen dan de reguliere festivalcamping op BKS? Ik vond het lange tijd zonde om daar nog relatief veel geld aan uit te geven, maar nadat ik dit jaar na twee slechte nachten nog amper energie over had op zondag, overweeg ik voor volgend jaar wel hier dan maar een andere keuze in te maken.
- Heeft er iemand op Secret Fields gestaan? Zo ja: hoe zat het daar met het geluid 's nachts (van anderen op die camping en van het festivalterrein?)
- heeft er iemand in die Vd Valk of Bastion geslapen? Zo ja: hoe lang duurt de fietstocht? En kan je op vrijdag alvast je spullen droppen en 's nachts inecheken?
- Zijn er mensen nog enthousiast, of juist niet, over andere opties op niet al te grote afstand (als je niet met een groep bent die groot genoeg is voor een huisje op het terrein)?
Volgens mensen die recent niet naar Skrillex hebben geluisterd: nee.Past Skrillex in ‘27 als headliner op BKS?
Ik hoop het niet haha, vind dat soort acts meer op Lowlands passen.Past Skrillex in ‘27 als headliner op BKS?
Haha ik val in de eerste categorie..Volgens mensen die recent niet naar Skrillex hebben geluisterd: nee.
Volgens mensen die wél recent naar Skrillex hebben geluisterd: absoluut.
Skrillex is oprecht misschien wel de beste DJ die er op dit moment rondloopt. Ik denk door de samenwerkingen die hij op dit moment met name in de alternatieve hoek zoekt de tijd wel rijp is.
Als Disclosure kan, dan kan Skrillex zeker. Eens dat hij soms wat ondergewaardeerd wordt. Maar het is ook niet DE Naam die ik per direct moet zien op BKS. Maar dat heeft meer kwa stijl te maken dan met kwaliteit voor mij.Volgens mensen die recent niet naar Skrillex hebben geluisterd: nee.
Volgens mensen die wél recent naar Skrillex hebben geluisterd: absoluut.
Skrillex is oprecht misschien wel de beste DJ die er op dit moment rondloopt. Ik denk door de samenwerkingen die hij op dit moment met name in de alternatieve hoek zoekt de tijd wel rijp is.