Nee, heb het over de voorgaande jaren. Toch wel elk jaar (meermaals) in ons land sinds de pandemie. Voelde aan mezelf gewoon dat ik die show op RW minder wow vond omdat ik het recent iets te vaak gezien heb, hoe goed die band ook is.Zó onnoemelijk vaak kwamen die toch niet voorbij? Dit jaar sowieso nergens, dus volgend jaar een perfect headliner voor DTRH/BKS of zelfs RW in co-head constructie.
IDLES idem hoor.
