Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn eerste keer BKS en ik ben aan het inpakken! Nog tips voor op de camping? Wel/niet direct regenlaarzen aandoen? Hebben ze ergens een kookeiland? Mag ik teruglopen naar de auto voor een extra deken of tas? Hoe zit het met de douches, wat zijn de ervaringen met de toiletrijen in de ochtend? Hebben we ergens spiegels? Iets wat ik absoluut niet moet vergeten? Goede plekjes/tips waar te staan? Ik hoor het graag want de FAQ maakt me weinig wijzer.
Geen idee hoe de camping er bij zal liggen. Dit wordt mijn 6e BKS en heb eigenlijk altijd enorm veel geluk gehad met het weer. Ik denk zelfs dat het met deze vooruitzichten mijn 'slechtste' BKS op weergebied zal worden. Ik las hierboven dat het wel goed zal meevallen.
Kookeiland: heb ik nog niet gezien op de camping. Veel mensen nemen gewoon zelf een klein gasvuurtje mee.
Je mag zoveel teruglopen naar je auto als je wil. Al raad ik dat met de afstand niet echt aan
Je kan eigenlijk bijna geen slecht plekje uitkiezen op de camping. De plekken dichtbij het terrein en de plekken langs de waterkant zijn natuurlijk wel felbegeerd, maar algemeen kan je sowieso wel een goed plekje scoren als je op tijd komt.
Andere tips: breng je zwembroek mee (al zal het dit jaar enkel voor de durvers zijn). Verder kan je op het strand aan de camping ook heerlijk chillen, meedoen aan activiteiten en een onbijtje, koffie of iets sterkers scoren. Dit jaar lijkt het beheer bij een ander bedrijfje te zitten, maar ik vertrouw erop dat het wel weer in orde zal zijn.
Je zit natuurlijk wel gezellig in het bos en aan het water. En de sfeer is ook wat rustiger, gemoedelijker en 'volwassener' dan op de gemiddelde festivalcamping (verwacht geen luide feestjes na de festivaldag of overdreven veel dronken mensen). Maar voor de rest blijft het ook maar een gewone festivalcamping.
Ik heb in de afgelopen 10 jaar nog geen enkele editie met slecht weer meegemaakt, dus of het modderig wordt, geen idee, maar ik snap niet hoe je zo'n heel weekend op sneakers volhoudt. Als ik niet m'n wandelschoenen aanheb dan lig ik er vrijdagmiddag al bijna af.
Ik heb in de afgelopen 10 jaar nog geen enkele editie met slecht weer meegemaakt, dus of het modderig wordt, geen idee, maar ik snap niet hoe je zo'n heel weekend op sneakers volhoudt. Als ik niet m'n wandelschoenen aanheb dan lig ik er vrijdagmiddag al bijna af.
Ik heb in de afgelopen 10 jaar nog geen enkele editie met slecht weer meegemaakt, dus of het modderig wordt, geen idee, maar ik snap niet hoe je zo'n heel weekend op sneakers volhoudt. Als ik niet m'n wandelschoenen aanheb dan lig ik er vrijdagmiddag al bijna af.
enn eerder vandaag ook bevestiging via de insta van cul de sac dat daar programma is: "Ps. Er is een geheim programma in de Cul op Best Kept Secret dit weekend.. Wil je niks daarvan missen? App ons dan voor exclusieve info naar 0683189294"
enn eerder vandaag ook bevestiging via de insta van cul de sac dat daar programma is: "Ps. Er is een geheim programma in de Cul op Best Kept Secret dit weekend.. Wil je niks daarvan missen? App ons dan voor exclusieve info naar 0683189294"
enn eerder vandaag ook bevestiging via de insta van cul de sac dat daar programma is: "Ps. Er is een geheim programma in de Cul op Best Kept Secret dit weekend.. Wil je niks daarvan missen? App ons dan voor exclusieve info naar 0683189294"
enn eerder vandaag ook bevestiging via de insta van cul de sac dat daar programma is: "Ps. Er is een geheim programma in de Cul op Best Kept Secret dit weekend.. Wil je niks daarvan missen? App ons dan voor exclusieve info naar 0683189294"
Ik zei t vorig jaar al, maar nu is t helemaal zover: je bent praktisch terug bij de indeling van 2018. Alleen de three heet nu de secret en staat aan het begin van het terrein en de five heet de casbah.
Niets mis mee overigens, maar voelt ook alsof je na 5 edities itereren op hetzelfde bent uitgekomen.