Rock Werchter 2026

Altijd nog wel een plekje te vinden. Weet niet hoe groot je tent is?

Het handigst om eerst met de tent een rondje te lopen en een plek te kiezen en daarna de rest van je spullen, als je veel bij hebt.

Meeste kans denk ik in het eerste gedeelte vanaf de parking. Dat is ook relatief rustig en ver van de feesttent af.
Waar is dat gedeelte? Vanaf binnekomst ? Hebben een 3 persoons tent met iets grotere voorluifel.
 
Waar is dat gedeelte? Vanaf binnekomst ? Hebben een 3 persoons tent met iets grotere voorluifel.

Kaartje van een paar jaar terug, maar klopt in grote lijnen nog wel. Aan de noordkant is de parking blauw 1.
Pijltje aan de zuidkant is de in-/uitgang naar het festivalterrein.

Waar al die blauwe icoontjes staan en het paarse eet icoontje, daar staat de feesttent.

Ik denk dat je meeste keus hebt in het noordelijk deel. Aan de zuidkant is meestal vrij snel vrij vol.

image.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivalgek en NooT

Users who are viewing this thread