Rock Werchter 2026

Ik ben niet echt een voetbalkijker maar de kans is inmiddels vrij groot dat België vrijdag 3 juli om 20u een wedstrijd speelt. Als Egypte Iran verslaat en België niet verliest van Nieuw-Zeeland is dat volgens mij het geval.

Dat zou dan tijdens het blokje Twigs/Capaldi/Obel zijn...
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ik denk dat wij binnen beginnen en afhankelijk van het weer waarschijnlijk buiten iets halen om te eten en verder te kijken van daaruit. Best of both worlds!
Top. Ik denk dat ik zoiets ook doe qua eten, maar dan tijdens Don West. Dat geeft na THY direct tijd om even bij te komen, en dan ben ik tijdens Beirut wat flexibeler om evt. richting Florence Road of de Mainstage te gaan. Kort na 17u ook nog niet zo druk bij de standjes dus win win.

Thanks voor het meedenken allemaal! 😊
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital
Op 1:23 hiaat in het beeld of Albarn op tape?
Laat ons vooral hopen dat die daar niet volledig bezopen staat want die beelden heb ik ook al zien passeren.
Als ik Albarn soms live hoor, geloof ik wel dat het live is. 😅

Ik bestel graag 1 lichtjes tipsy Damon. Een band in form. Een goede guest of 2. The Manifesto als verrassing. Met ijsblokjes.

En vooral: een publiek dat er veel zin in heeft, zoals in 2018. Een enthousiast publiek wil op RW toch niet altijd lukken.
 
Als ik Albarn soms live hoor, geloof ik wel dat het live is. 😅

Ik bestel graag 1 lichtjes tipsy Damon. Een band in form. Een goede guest of 2. The Manifesto als verrassing. Met ijsblokjes.

En vooral: een publiek dat er veel zin in heeft, zoals in 2018. Een enthousiast publiek wil op RW toch niet altijd lukken.
Inderdaad, het publiek kan ook echt onvoorspelbaar zijn op Werchter. Enige zekerheid is dat bij de meeste acts je best wat naar voor staat want achteraan... Lichtjes tipsy is ook goed geformuleerd, realistisch 😂
 
Inderdaad, het publiek kan ook echt onvoorspelbaar zijn op Werchter. Enige zekerheid is dat bij de meeste acts je best wat naar voor staat want achteraan... Lichtjes tipsy is ook goed geformuleerd, realistisch 😂
Dat brengt ons naar het probleem dat Matt Berninger ook zo’n act is die je vooraan (de Barn) moet zien.

Nog eens zien hoe ik dat ga doen. Zal 10 minuutjes vroeger moeten vertrekken bij Matt maar da’s ook niet ideaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en Inaaaa
Eigenlijk toch op elk vlak balen dat Gorillaz niet als laatste speelt voor ons.

Dan was het na Matt nog rustig een bier en hapje halen, wc, naar de main en lekker bivakkeren vooraan. Met een Gorillaz show in het donker…
Bovendien, voor de Nederlandse voetballiefhebbers: mocht NL 1e worden in de poule en hun eerste KO-wedstrijd winnen, spelen ze op zaterdag 4/7 om 19:00 de 1/8e finale...
 
Bovendien, voor de Nederlandse voetballiefhebbers: mocht NL 1e worden in de poule en hun eerste KO-wedstrijd winnen, spelen ze op zaterdag 4/7 om 19:00 de 1/8e finale...
Kan ik mooi de eerste helft kijken. Tweede helft kan me gestolen worden want Berninger ga ik echt niet missen. Dat wordt een uur janken
 
Bovendien, voor de Nederlandse voetballiefhebbers: mocht NL 1e worden in de poule en hun eerste KO-wedstrijd winnen, spelen ze op zaterdag 4/7 om 19:00 de 1/8e finale...
Wat is dat toch met Gorillaz en geprogrammeerd staan tijdens het Nederlands elftal?

Op BKS heeft het niet tot een leger veld geleid hoorde ik, dus da’s wel goed.
 

Users who are viewing this thread