Rock Werchter 2026

Ja inderdaad, dat is het enige wat voor mij beter kan. Overdag zo'n graad of 24 a 25 is perfect, maar 's avonds zou het ook mooi 22 graden mogen blijven tot pakweg 2u 's nachts ofzo. Dan volstaat een t-shirtje :)
 
  • Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Over Wim en die hetze. Kan daar niet te diep op ingaan. Dat is niet voor op een forum. En dat gaat niet over verdedigen of wat dan ook. De pers heeft ook wat zaken gemist. Maar 🤐.

Je kan veel zeggen over Live Nation. Maar wat natuurlijk in belgie echt wel een dingetje is, is het zagen klagen en wat dan ook. Not in my backyard: of het nu gaat over Amelie Lens op het Antwerpse zuid, de sinksefoor, een stadion, een gevangenis… het is vermoeiend in ons Belgenlandje.

Ondertussen hebben we in belgie geen deftig stadion en lopen we constant grote tours mis. Dat frustreert me.
En als er al eens gesproken wordt over een stadion, zit je met nog meer NIMBY-mensen die eisen dat er enkel voetbal wordt gespeeld en nadien opnieuw in beroep gaan omdat het nog altijd niet voldoende is (Brugge bv).
 
  • 100
Waarderingen: Bwoite
Goh. Nu ik playlists herbeluister en hier en daar wat video’s in m’n feed zie.

Niet Matt Berninger, niet The Cure, niet David Byrne, niet The XX, zelfs niet eens FKA Twigs, maar het is Gorillaz waar ik misschien het meest naar uitkijk. Een band die voor mij hét festivalgevoel uitdraagt.

Madam! The ship is under attack from pirates. I’ve been sent to escort you to the lifeboats. Madam? Oh, Um, I, oh dear…
 
Die beelden, en setlist, van Tottenham stadion zagen er beestig uit. Sowieso veel zin in The Mountain oon.

Nog een dikke week mensen.

Op 1:23 hiaat in het beeld of Albarn op tape?
Laat ons vooral hopen dat die daar niet volledig bezopen staat want die beelden heb ik ook al zien passeren.
 
Goh. Nu ik playlists herbeluister en hier en daar wat video’s in m’n feed zie.

Niet Matt Berninger, niet The Cure, niet David Byrne, niet The XX, zelfs niet eens FKA Twigs, maar het is Gorillaz waar ik misschien het meest naar uitkijk. Een band die voor mij hét festivalgevoel uitdraagt.

Madam! The ship is under attack from pirates. I’ve been sent to escort you to the lifeboats. Madam? Oh, Um, I, oh dear…
Die El Mañana - On Melancholy Hill combo blijft een hoogtepuntje... Zowel muzikaal als qua visuals.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: mattman en BeWario
....het is Gorillaz waar ik misschien het meest naar uitkijk. Een band die voor mij hét festivalgevoel uitdraagt.

Ja, ik eigenlijk ook. Ik heb de albums ook weer grijsgedraaid de afgelopen weken.

Ook mega veel zin in CMAT, aansluitend aan Gorillaz. Gisteren nog wat livebeelden opgezocht (oa. Glastonbury '25), daar word ik echt wel blij van.
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital
Bonnet of Pins van Matt Berninger.
Wat een fantastisch nummer. Kan eigenlijk perfect op een setlist van The National staan.
Hopelijk neemt hij die blazers ook mee in de Barn.
 
Ja, ik eigenlijk ook. Ik heb de albums ook weer grijsgedraaid de afgelopen weken.

Ook mega veel zin in CMAT, aansluitend aan Gorillaz. Gisteren nog wat livebeelden opgezocht (oa. Glastonbury '25), daar word ik echt wel blij van.
Echt nog steeds zo'n raar slot... Ben er nog niet over uit of het CMAT, Reytons of het laatste stuk Pixies gaat worden, maar ik neig ook naar die eerste.
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5
Er zijn alternatieven voor een open blikje, dit voorbeeld van de Wibra, Bol heeft ook iets om het af te sluiten en ‘vroeger’ waren er ook van die leuke doppen die je erop zette
 
Ik was van plan om zaterdag Beirut te skippen, om wat te eten voordat ik naar de mainstage verkas. Nu toch weer aan het twijfelen, misschien tijdens Don West wat eten.

Iemand ervaring met Beirut live?
 

Users who are viewing this thread