volgens mij stond Ardberg tussen de foodstands en de foodtrucks net als deze nieuwe coktailbarVorig jaar stond op het kaartje alleen maar Food getekent tussen de Merch en de Nationale Loterij
En eerlijk gezegd, ik herinner me daar ook geen drankstand.
Ardberg stond volgens mij bij de foodtrucks
laten we hopen dat er wel iets tofs is in die hoek en niet enkel Red Bull reclame, beetje vertrouwen in de organisatieIk weet natuurlijk niet wat er gaat staan maar mijn eerste indruk: zonde...
Op een festival waar al vrij weinig eigen decoratie is, voelt het nog zuurder dat er nog meer sponsordecoratie wordt geplaatst
Verloren geld is dat niet maar je moet dan wel bands boeken die er iets mee willen / kunnen doen en daar misschien dan wat ondersteuning in voorzien. Vorig jaar maakten Perturbator en Cobra The Impaler er gebruik van en vond dat wel meerwaarde hebben. Cobra waren dan nog last-minute vervanger dus het kan zelfs met een minimum aan voorbereiding. Voor dit jaar verwacht ik bv. dat Leprous daar ook wel mee aan de slag gaan.De complete ledwall in de metal dome, verloren geld, zou beter gebruikt worden om ook wat beelden van de band op te projecteren.
leprous en pertubator sowiesoVerloren geld is dat niet maar je moet dan wel bands boeken die er iets mee willen / kunnen doen en daar misschien dan wat ondersteuning in voorzien. Vorig jaar maakten Perturbator en Cobra The Impaler er gebruik van en vond dat wel meerwaarde hebben. Cobra waren dan nog last-minute vervanger dus het kan zelfs met een minimum aan voorbereiding. Voor dit jaar verwacht ik bv. dat Leprous daar ook wel mee aan de slag gaan.
Ben ik zeker met je eens hoor. Een festival draait in eerste plaats om de muziek. Desalniettemin vind ik een goede aankleding wel bijdragen aan de beleving van een festival. Tickets zijn best duur dus ik vind dan ook wel dat je op een mooi terrein in thema mag zijn en dan bijvoorbeeld niet 4 voerbakken met een plaat er op zoals je noemt.Eerlijk is eerlijk, inkleding is voor mij complete bijzaak.
Een podium met goed zicht, leuke verlichting en een goede geluidsinstallatie zijn noodzaak.
Toffe bands, die hopelijk een goede soundengineer en lightengineer hebben om gebruik te maken van bovenstaande zijn een must.
De verdere inkleding, ik vond de skully tussen de twee hoofdpodia wel leuk, beetje zoals de stier op Wacken, maar of ik het echt mis nu er een scherm is, eerlijk, nee.
De bliksemschichten op het plafond in de dome, doen mij niks
De complete ledwall in de metal dome, verloren geld, zou beter gebruikt worden om ook wat beelden van de band op te projecteren.
Dat ze op Alcatraz een complete banner hebben in gevangenisthema, fijn, maar al zou hij helemaal zwart zijn, voor mij persoonlijk maakt dat geen verschil.
Ik ga ook graag naar Durbuy Rock, bvb, daar is er compleet geen inkleding, toch nog altijd een fijn festivalletje, met een fijne sfeer.
Om de een of andere reden doet te veel inkleding mij gewoon denken dat er iets te verbergen valt of dat men afleiding zoekt omdat er anders weinig te beleven is, bvb de mainstage van een dance festival dat is een compleet decor, want anders zet je net zo goed 4 bierbakken met een plank neer, want meer plaats heeft die DJ toch niet nodig. Dus op zo'n festivals snap ik de inkleding absoluut, daar draagt dat effectief wel bij.
Maar bij een metal optreden, zijn het voor mij toch de bands die het moeten doen en niet een of andere toren met spandoek.
Overigens is iedereen vrij om een andere mening te hebben hierover. (en is een goede pint op zijn tijd natuurlijk ook een absolute must)
Eerlijk is eerlijk, inkleding is voor mij complete bijzaak.
Een podium met goed zicht, leuke verlichting en een goede geluidsinstallatie zijn noodzaak.
Toffe bands, die hopelijk een goede soundengineer en lightengineer hebben om gebruik te maken van bovenstaande zijn een must.
De verdere inkleding, ik vond de skully tussen de twee hoofdpodia wel leuk, beetje zoals de stier op Wacken, maar of ik het echt mis nu er een scherm is, eerlijk, nee.
De bliksemschichten op het plafond in de dome, doen mij niks
De complete ledwall in de metal dome, verloren geld, zou beter gebruikt worden om ook wat beelden van de band op te projecteren.
Dat ze op Alcatraz een complete banner hebben in gevangenisthema, fijn, maar al zou hij helemaal zwart zijn, voor mij persoonlijk maakt dat geen verschil.
Ik ga ook graag naar Durbuy Rock, bvb, daar is er compleet geen inkleding, toch nog altijd een fijn festivalletje, met een fijne sfeer.
Om de een of andere reden doet te veel inkleding mij gewoon denken dat er iets te verbergen valt of dat men afleiding zoekt omdat er anders weinig te beleven is, bvb de mainstage van een dance festival dat is een compleet decor, want anders zet je net zo goed 4 bierbakken met een plank neer, want meer plaats heeft die DJ toch niet nodig. Dus op zo'n festivals snap ik de inkleding absoluut, daar draagt dat effectief wel bij.
Maar bij een metal optreden, zijn het voor mij toch de bands die het moeten doen en niet een of andere toren met spandoek.
Overigens is iedereen vrij om een andere mening te hebben hierover. (en is een goede pint op zijn tijd natuurlijk ook een absolute must)
Dat vind ik ook, muziek komt zowieso eerst. Maar als ze dan toch aankleding gaan zetten, toch liever iets in een thema ipv alles van externe sponsors...Ben ik zeker met je eens hoor. Een festival draait in eerste plaats om de muziek. Desalniettemin vind ik een goede aankleding wel bijdragen aan de beleving van een festival. Tickets zijn best duur dus ik vind dan ook wel dat je op een mooi terrein in thema mag zijn en dan bijvoorbeeld niet 4 voerbakken met een plaat er op zoals je noemt.
Kijk @Lars. er wordt wel degelijk geïnvesteerdWat me gister in de app ook opviel was dat het savonds in de map ook donker werd.
Hopelijk kan Todd La Torre mijn stemming wat verbeteren bij mijn eerste keer Queensryche.
Don't tell me that :'( First time seeing them and so excited.I also saw few positive reactions at Volbeat to the festival shows of the past two weeks.
The singer's voice seems to be a problem on this tour; I've also seen some videos where it doesn't sound quite right.
Hopefully, he will be back in top form during Graspop.
Ze hebben geluisterd, daar gaat nog digitaal uitgeteld volk op de wei gelegd worden tegen zondagKijk @Lars. er wordt wel degelijk geïnvesteerd![]()
Gelukkig niet, pitstop is van costa coffee. Hier ga je gedurende de 4 dagen volgens de beschrijving diverse warme en iced koffie dranken krijgenHier en daar staan er ook kraampjes 'pitsstop' op het plein, zal ook wel iets van die mannen zijn
Gelukkig niet, pitstop is van costa coffee. Hier ga je gedurende de 4 dagen volgens de beschrijving diverse warme en iced koffie dranken krijgen