Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Misschien zit ik totaal verkeerd te kijken, maar ik kan helemaal nergens iets vinden over een programma op de Forest Stage? Gaan ze daar echt niets over bekend maken en heb je dus maar ter plaatse te ontdekken wat er gaat spelen?
Misschien zit ik totaal verkeerd te kijken, maar ik kan helemaal nergens iets vinden over een programma op de Forest Stage? Gaan ze daar echt niets over bekend maken en heb je dus maar ter plaatse te ontdekken wat er gaat spelen?
Ik denk dat je de mail moet doorsturen en de benodigde persoonlijke gegevens (behalve e-mailadres ook de ingevulde 'postcode') moet uitwisselen met de ander. Zo ga ik het in ieder geval proberen.
Heb promo-tickets NICK Cave via actie Alken Maes kunnen kopen (90 euro per ticket) en die kon je personaliseren tot aan het concert. Dus je kan het tweede ticket als iemand wegvalt toch nog aan iemand anders geven.