Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Alvast het topic voor de Presentaties aangemaakt. Wie als eerste wil posten, stuur effe DM naar mij dan kan ik alvast al mijn extra namen naar jou toesturen. Zo weet je zeker dat ik niks nog aanpas na het zien van jullie namen. Of waarom wordt dat eigenlijk gedaan? :ROFLMAO:

PS: Wel wachten tot @Oasiss ook zijn laatste 2 namen heeft gedeeld. Spannend!

Ouroborus Open Air: Tijd voor een overzicht.

Nu al de exclusieve namen geboekt zijn, zullen we alles nog eens samenvatten en wat meer duidelijkheid scheppen over het concept. Ouroborus Open Air staat volledig in teken samenwerkingen en verbanden tussen artiesten. Bijna de volledige line-up zal bestaan uit artiesten die een band hebben met minstens 1 van de andere artiesten, en dat in een relatief brede interpretatie:
  • Samen een nummer gemaakt?
  • Samen een album/EP gemaakt?
  • Is er een gedeeld bandlid?
  • Bij vroegere optredens elkaar als gast op het podium gehad?
Allemaal reden genoeg om bij ons geboekt te worden!
We gaan er vol voor om deze samenwerkingen op onze podia te hebben en live te kunnen aanschouwen.

Dat wil dan ook zeggen dat we de recap van onze al geboekte artiesten niet in een traditioneel posterformaat doen, maar als relatie diagram. Hierop kun je zien wat de verbindingen zijn tussen al de huidige geboekte artiesten.

Bekijk bijlage 13647
Meer details over de volledige line-up, podiumindeling, locatie, ... volgt binnenkort.
Heel tof concept!

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Wanorix en Novis95
Einde van de dag en als hij dan niet gedeeld heeft, kunnen we gewoon morgen beginnen met het delen van onze presentaties. Dan “verliest” hij gewoon zijn 2 laatste exclusieve namen. Of is dit te streng voor een voorts losse Draft? 😂

• Leuk
Waarderingen: Dante en BlackwaterPark
🎸 Festival Draft 2025 – De Pikkedief Ranglijst 🎸

De strijd om de meest exclusieve acts was meedogenloos! Maar de organisatie van Sunset Riot wil eerst een groot applaus geven aan Novis95, onze enige ware bondgenoot. Bedankt dat je niet in hetzelfde vaarwater vist als ons – jouw zelfbeheersing en originele smaak worden gewaardeerd! 👏

Ondertussen heeft Wanorix met een duikbril en schepnet in de boekingslijst van de organisatie gehengeld en maar liefst 10 bands meegepikt. WesleyNoH en JK79 konden ook de verleiding niet weerstaan. En laten we eerlijk zijn, sommigen hier hebben zó vaak naar de boekinglijst gekeken dat ze er royalties voor zouden moeten betalen. 😉

1743749461214.png

Zo'n festival hoe komt dat eigenlijk tot stand?

We proberen bij REVOLT! een vrij exclusief festival te zijn met acts die je dit jaar nergens anders kan vinden. Echter moet je dan als organisatie soms bijsturen. Want wanneer een andere organisator opeens een naam dropt van je lijst dan moet je opnieuw naar de tekentafel. Alvorens we onze lijst met veertig namen hadden geboekt hebben we ook veertig keer een naam moeten schrappen. Organisatoren Blommie, MadMandra27 en Oasiss staken de meeste stokken in onze wielen en gingen met achttien van onze namen lopen (zes per organisator). BlackwaterPark en Martijn deden eveneens hun best met elk vier namen.

1743751819439.png

🎸 Festival Draft 2025 – De Pikkedief Ranglijst 🎸

De strijd om de meest exclusieve acts was meedogenloos! Maar de organisatie van Sunset Riot wil eerst een groot applaus geven aan Novis95, onze enige ware bondgenoot. Bedankt dat je niet in hetzelfde vaarwater vist als ons – jouw zelfbeheersing en originele smaak worden gewaardeerd! 👏

Ondertussen heeft Wanorix met een duikbril en schepnet in de boekingslijst van de organisatie gehengeld en maar liefst 10 bands meegepikt. WesleyNoH en JK79 konden ook de verleiding niet weerstaan. En laten we eerlijk zijn, sommigen hier hebben zó vaak naar de boekinglijst gekeken dat ze er royalties voor zouden moeten betalen. 😉

Bekijk bijlage 13707
Wat is hier nu de juiste reactie op?
- Yes, kampioen! Al 1 iets wat we gewonnen hebben dit spel!
- Oh nee, dat is spijtig, sorry sorry sorry!
Ik weet het oprecht niet of ik hier blij mee/trots op moet zijn, of mezelf diep moet schamen 😅 :LOL:

Geinig dat @Wanorix zowel winnaar als verliezer is in het wegkapen ;)

Duidelijk het gevolg van een genre te boeken ipv breeed te gaan :)

Dat is inderdaad het feit dat ik gewoon vol voor een festival in een bepaald genre gegaan ben. Het was nogal moeilijk om écht genre overschrijdende samenwerkingen te vinden die ik cool genoeg vond om te boeken. Nu, héél misschien zitten er tussen de niet exclusieve namen wel nog verassingen op vlak van genre.

Nu goed, over samenwerkingen gesproken, mijn diagram is sinds vandaag officieel verouderd. Nieuwe artiesten om toe te voegen aan de line-up? Neen hoor, een nieuwe samenwerking!
Poppy & Babymetal sloegen de handen in elkaar voor een nieuw nummer. Hiermee kunnen we 2 losse onderdelen van het diagram verbinden met elkaar. Als het lot mee zit kan er de komende weken nog één verbinding gelegd worden tussen de reeds aangekondigde artiesten.

Ouroborus Open Air: Tijd voor een overzicht.

Bekijk bijlage 13647
Meer details over de volledige line-up, podiumindeling, locatie, ... volgt binnenkort.

Dat is inderdaad het feit dat ik gewoon vol voor een festival in een bepaald genre gegaan ben. Het was nogal moeilijk om écht genre overschrijdende samenwerkingen te vinden die ik cool genoeg vond om te boeken. Nu, héél misschien zitten er tussen de niet exclusieve namen wel nog verassingen op vlak van genre.

Nu goed, over samenwerkingen gesproken, mijn diagram is sinds vandaag officieel verouderd. Nieuwe artiesten om toe te voegen aan de line-up? Neen hoor, een nieuwe samenwerking!
Poppy & Babymetal sloegen de handen in elkaar voor een nieuw nummer. Hiermee kunnen we 2 losse onderdelen van het diagram verbinden met elkaar. Als het lot mee zit kan er de komende weken nog één verbinding gelegd worden tussen de reeds aangekondigde artiesten.
oh ja en de poppy knocked loose colab is niet VAN, het is suffocate VAN was met bad omens

Users who are viewing this thread