Lowlands 2024

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
249
314
GKtOMv1XwAAPQLD


Mitski uiteraard welkom, maar lijkt me te hoog ingezet. TV Girl zou ik wel geinig vinden om eens live te zien. Geen zin om speciaal voor naar Amsterdam te rijden, maar op een festival zou ik het wel meepakken denk ik.
Ethel cain zou nice zijn 😍
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Is dat te controleren? Ik mix altijd van tevoren t een en ander bij elkaar in plastic flesjes, want glas was altijd al verboden (ook t enige waar ze om vroegen) maar heb nooit issues gehad daarmee op Lowlands of de andere festivals.
In theorie is het te controleren door te kijken of de seal van de dop op de fles cola / tonic / whatever nog heel is. In de praktijk lijkt me dat onbegonnen werk, in ieder geval bij elke bezoeker. Maar wellicht doen ze wat steekproeven en mag je je gemixte fles whisky cola of gin tonic inleveren.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Een punknacht zoals vorig jaar of iets als 80s Verantwoord of 80s Alternative lijkt me ook tof.
Ja de punk nacht vond ik ook leuk, na een tijdje werden de nummers alleen voor mij iets te heftig.

Of een avond in de trend van Not another Indie disco. Of wat ik al helemaal leuk zou vinden is nog ergens in de nacht live muziek, maar dat zel wel niet snel gaan gebeuren. De desperadosbar vond ik persoonlijk ook altijd wel fijn.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Zonder daar een grote aankondiging van te maken, geloof ik daar geen kut van. Met een blik bier het terrein oplopen kan je niet omdraaien door het alleen in de FAQ te zetten. Misschien stond zo iets er vorig jaar ook al wel in oid. Kan mij herinneren dat dit vorig jaar ook een discussiepunt was voor DTRH maar daar kon je gewoon ook met een vol blik/fles naar binnen lopen.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Zonder daar een grote aankondiging van te maken, geloof ik daar geen kut van. Met een blik bier het terrein oplopen kan je niet omdraaien door het alleen in de FAQ te zetten. Misschien stond zo iets er vorig jaar ook al wel in oid. Kan mij herinneren dat dit vorig jaar ook een discussiepunt was voor DTRH maar daar kon je gewoon ook met een vol blik/fles naar binnen lopen.
Nee, het is echt nieuw dit jaar. We gaan het zien. Persoonlijk gaat mijn blik meestal al op tijdens de wandeling van camping naar terrein.
 
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske en Brundlecat

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Nee, het is echt nieuw dit jaar. We gaan het zien. Persoonlijk gaat mijn blik meestal al op tijdens de wandeling van camping naar terrein.
Toen ik nog regelmatig dronk haalde de blikken vaak het festival terrein niet eens :).Maakt de wachtrij altijd wel wat leuker.
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
220
Nee, het is echt nieuw dit jaar. We gaan het zien. Persoonlijk gaat mijn blik meestal al op tijdens de wandeling van camping naar terrein.
Klopt, het stond zelfs expliciet als wél toegestaan. Ben benieuwd naar de handhaving en rijen die daardoor gaan ontstaan. In de "goede" oude tijd stond je een uur in de rij tussen camping/festivalterrein op de piektijden.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.798
Jammer, ik vond het altijd wel een sympathieke kerel ergens.
Zeker, maar ik snap 'm ook wel in de zin dat hij niet die 'oude festivaldirecteur' wil worden en je dus een vervanger nodig hebt.

Camiel le Rutte wordt de vervanger overigens
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
En tegelijkertijd een arrogante patser.
Die heb ik vaker gehoord, maar zelf eigenlijk nooit echt meegemaakt. Hij had een mening, en een trots voor Lowlands, maar dat mag ook wel wat mij betreft.

Ergens vind ik het wel jammer dat de bekende festival gezichten van het toneel verdwijnen. En verjonging hoeft echt niet altijd beter te zijn overigens (kijk Pinkpop maar eens).

Het houdt forumpjes al deze wel een beetje bezig als ze weer wat uitkramen ;).
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
809
1.009
Het is inderdaad wel tijd voor een nieuw gezicht, met alle risico's van dien. Onder Eric heeft er eigenlijk, op een aantal missers na, altijd een mooi programma gestaan. Ben er ook bang voor dat Goldband als headliner echt niet uit zijn hoge hoed komt, dus dat we van dat soort fratsen onder de nieuwe directeur niet af zijn.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: gguuss en LLoww

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
220
Reken erop dat de invloed van het kapitalisme/MOJO en partners almaar groter word en we dus nog veel meer fratsen a la Goldband als headliner kunnen verwachten. Je kunt veel van Eric zeggen maar hij pretendeerde (en het leek af en toe best oprecht) wel een beetje tegendraads te zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken