Rock Werchter 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
En dan ook nog 1x ziggo dome en 1x sportpaleis erbij.
Wedden dat het er meer worden .....
En velen met mij, gok ik.

Maar serieus: normaal nemen bands tussen albums door toch enkele jaartjes pauze zodat de fans het ook niet beu geraken, niet? Heb het gevoel dat je de laatste 3 jaar echt werd doodgeslagen met Goldband.
En met Goldband meer acts
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.779
3.732
Op zo´n momenten twijfel ik nog meer aan de mensheid dan anders
Links Rechts GIF by Radio 538
 

festirock

Support act
1 dec 2015
847
574
Als we eerlijk zijn zou anno 2024 of 2025 Goldband terechter op de subspot staan dan een GVF, Khruangbin, Sum 41 of Royal Blood.

Vind geen van de 5 een echte.sub of co headliner voor werchter. Alleen kan ik van een show van de andere 4 wel genieten. Die nieuwe song van goldband..een mens zou voor minder aan de drank raken
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.558
4.474
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee...


Toch zeg ik ja.

Kijk maar hoe vlot dat Sportpaleis uitverkocht gaat geraken, en dan praten we verder. 😅
We hebben het nog steeds over RW, een festival met internationaal allure. Een kermisact als sub, die dan nog eens in het Nederlands zingt, past daar minder dan bands die overal ter wereld deze spots innemen zoals Royal Blood enz.
Maar laten we deze discussie voor volgend jaar bewaren en hopen dat het aanbod mooi blijft, zoals Jimmy aangeeft en het niet nodig is.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
483
Je kunt van Goldband heel veel zeggen, maar vooral hun show op CORE festival waarbij werkelijk zowat iedereen die er aanwezig was op het gehele festivalterrein (inclusief mijn vrienden die géén Nederlands spreken) volledig uit hun dak is gegaan, is er eentje voor de geschiedenisboeken. Mogen zeker in 2025 de sunset spot krijgen wat mij betreft.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.036
Afgelopen maandag naar Jalen Ngonda geweest in Leuven.

Heel tof optreden met een goede zangstem, zeker een aanrader.
Screenshot_2024-04-03-02-13-01-370_com.miui.gallery.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: weezers

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Praten we hier nu serieus over Goldband als sub op Werchter? Mijn god, serieus? Voor Pinkpop zou dit al een schande zijn. RW heeft toch echt een betere naam hoog te houden en Goldband als sub is een serieuze verlaging van die lat. Laten we daar ver ver weg blijven.

Heeft Goldband een plek op Werchter? Absoluut. Laat ze maar om 18 uur het hele veld plat spelen terwijl ik bij een Steven Wilson in de Barn sta. Spreken we elkaar daarna weer.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.183
Zal wel een foutje van een stagiair zijn zeker?

Ik had Jane's Addiction trouwens eerder als tweede op de main verwacht. Een band die nog geen zaaltje als de AB voltrekt moet niet eisen dat ze een pop-up Sportpaleis moeten afsluiten vind ik.

Bij de positie van Jane's Addiction speelt schaarste natuurlijk ook z'n rol: van 2002 geleden dat ze nog eens in België stonden. (Al blijft die achteraf aangekondigde AB-show vreemd, maar zal nog wel uitverkopen zeker ...)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Bij de positie van Jane's Addiction speelt schaarste natuurlijk ook z'n rol: van 2002 geleden dat ze nog eens in België stonden. (Al blijft die achteraf aangekondigde AB-show vreemd, maar zal nog wel uitverkopen zeker ...)
Je weet niet wat er achter zit. Kan goed zijn dat die agent aangeeft dat hij hun schema voller wil, en er wel een show moet geprogrammeerd worden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Bij de positie van Jane's Addiction speelt schaarste natuurlijk ook z'n rol: van 2002 geleden dat ze nog eens in België stonden. (Al blijft die achteraf aangekondigde AB-show vreemd, maar zal nog wel uitverkopen zeker ...)
Welke rol? Want het feit dat LN ze in de AB zet, en die ook niet direct lijkt uit te verkopen, zegt toch veel voor een band met zo'n hoge positie op de lineup. Kleinste Barnhead die ik me kan herinneren.

Wel een leuke, vind ik persoonlijk. Cultband. Doet me denken aan die keer dat ze, een hele tijd geleden, eens X programmeerden als main opener.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.559
2.039
Welke rol? Want het feit dat LN ze in de AB zet, en die ook niet direct lijkt uit te verkopen, zegt toch veel voor een band met zo'n hoge positie op de lineup. Kleinste Barnhead die ik me kan herinneren.

Wel een leuke, vind ik persoonlijk. Cultband. Doet me denken aan die keer dat ze, een hele tijd geleden, eens X programmeerden als main opener.
Waren die toentertijd niet inbegrepen bij de boeking van Pearl Jam?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken