Lowlands 2024

peter Molenaar

Playlistbediener
4 aug 2023
17
19
Ja over Arctic Monkeys gesproken, misschien hot take maar ik kon daar destijds vrij weinig mee
Lag misschien aan het moment, maar voelde zo’n grote disconnect met de band
Terwijl ik juist meeste uitkeek naar die headliner
Ik ben het hier mee eens. Ik durf zelfs te zeggen dat gewoon slecht was. Had het idee dat alex turner niet wist waar hij was en heb me de zo staan vervelen dat zelfs hun hits me niet meer enthousiast kregen. Erg jammer
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en Dante

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Ik ben het hier mee eens. Ik durf zelfs te zeggen dat gewoon slecht was. Had het idee dat alex turner niet wist waar hij was en heb me de zo staan vervelen dat zelfs hun hits me niet meer enthousiast kregen. Erg jammer
Muzikaal slecht was het niet toch? Saai kan ik me nog in vinden, omdat alle nummers tijdens die tour een stuk trager werden gespeeld.

Heb ze dat jaar op Sziget en Lowlands gezien en beide keren stond Alex zo op het podium, hoort toch een beetje bij de act. Beide keren baalde ik vooral bij de laatste nummers dat het tempo niet even omhoog werd geschroefd.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
99
93
Inderdaad hier ook wachten op het blokkenschema, maar of ik er zin in heb. Keuze stress en weer meer missen dan ik zou willen zien. Hoezo blijf ik dat leuk vinden 🤔🤷🏼‍♂️

Met Fred Again prima. Met QOTSA zou inderdaad niet best zijn. Dat zou hetzelfde zijn om Goldband en Fred Again tegenover elkaar te zetten. Voor mij persoonlijk no problem.

IDLES zou dan een no brainer zijn, maar is helaas niet zo.

En liever Peggy Gou voor mij 😉
Ik denk helaas dat Peggy, Goldband, Fred, en QOTSA niet tegenover elkaar gaan staan. Hoogstens dat Peggy in de Bravo staat maar aangezien ze die eerste drie als headliners hebben aangekondigd gok ik op een Goldband/Peggy combinatie in de Alpha.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.630
The Smile staat op zaterdag en clasht waarschijnlijk met of Fred Again of QOTSA. Goldband staat op vrijdag of zondag.
Misschien een beetje een rookie vraag maar clashen die Alpha en Bravo vaak dan? Ik dacht dat die podia elkaar afwisselden, zoals de Marquee en Main op PkP?
 

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
99
93
Misschien een beetje een rookie vraag maar clashen die Alpha en Bravo vaak dan? Ik dacht dat die podia elkaar afwisselden, zoals de Marquee en Main op PkP?
Qua headliner staat er vaak iets in de Bravo waardoor je dan de eerste 20-30 minuten van de Alpha headliner mist. Het is best een eind lopen tussen die twee, plus voordat je een tent uit bent is t nog wat extra
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.630
Qua headliner staat er vaak iets in de Bravo waardoor je dan de eerste 20-30 minuten van de Alpha headliner mist. Het is best een eind lopen tussen die twee, plus voordat je een tent uit bent is t nog wat extra
Oh ok. Slecht gedaan dan. Op Pukkelpop ligt de Marquee quasi naast de Main, dus je mist maar max 5 min.

Eerst The Smile en dan het grootste stuk van QOTSA dan maar, in het slechtste geval. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Joris

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
Ondanks dat het festivalterrein midden in de polder ligt is het festivalterrein iets minder een groot veld. Zeker de Alpha ligt een beetje in een uithoek, vandaar die looptijden. Maar als je een beetje je best doet kan je makkelijk binnen 15 minuten van je plek bij de Bravo naar achteraan bij de Alpha komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

Gebruikers die dit onderwerp bekijken