Radiohead en aanverwante projecten

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.538
4.421
Tickets voor vanavond in Vorst via Ticketswap naar +- 40 euro gedaald. Spijtig dat ik niet kan gaan, maar dacht het even te vermelden voor de geïnteresseerden
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
202
175
Jaloers! Hier bij de AFAS gaan ze nog voor de maximale ticketprijs (97 euro) en met 1700 zoekenden lijkt dat ook niet te stoppen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
De Radiohead, en vooral The Smile, fans zoals mezelf.: een zalig concert gewenst vandaag/morgen. Voor mij de eerste keer dat ik live eender welk Thom Yorke project zie. Hoogdag!
Hetzelfde aan jou en de rest. Geniet ervan allen!
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.538
4.421
Wel een verschil. Black Pumas is niet uitverkocht, the smile wel.
Klopt, maar ook bij uitverkochte evenementen kan je nog vaak de dag/week zelf deals scoren hoor. Ik heb bvb voor een op 1 dag uitverkocht sportpaleis nog tickets gekocht voor Tool voor 30 euro, terwijl die van meer dan 80 kwamen
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Geweldig genoten gisteravond. Fantastisch concert van een band in topvorm. Elk nummer werd met zoveel bezieling en plezier gespeeld en Thom was geweldig bij stem. Setlist was ook top en liet weinig te wensen over. Heerlijke avond.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Geweldig genoten gisteravond. Fantastisch concert van een band in topvorm. Elk nummer werd met zoveel bezieling en plezier gespeeld en Thom was geweldig bij stem. Setlist was ook top en liet weinig te wensen over. Heerlijke avond.
Over de setlist: ik miste eigenlijk alle Free in the Knowledge. Lijkt erop dat die door Bending Hectic van de setlist verdreven is.
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: zero en noid

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken