Pinkpop 2024

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
464
810
Als je Calvin Harris boekt als major pop/rock-festival is het natuurllijk gewoon een headliner. Op Sziget was het 2 jaar geleden ook een headliner.
Het is ook niet mijn smaak, dus ik zou liever een NBT op die plek zien, maarja dan moet je Calvin niet boeken.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Dat is imo ook een grotere naam dan NBT al was het wel tof geweest als ze die de headlinespot hadden gegeven.
Zal aan mijn bubbel liggen maar als ik Calvin Harris noemt weet niemand waar je het over hebt (Tot je een hitje laat horen).
Dat is bij NBT toch wel anders.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
464
810
Zal aan mijn bubbel liggen maar als ik Calvin Harris noemt weet niemand waar je het over hebt (Tot je een hitje laat horen).
Dat is bij NBT toch wel anders.
Ik denk dat dat inderdaad aan je bubbel ligt. Als ik bij mij op kantoor, waar de muzieksmaak toch vooral wordt overheerst door Q-music en 538 luisteraars, naar Calvin Harris vraag ze meteen weten over wie je het hebt, terwijl NBT niet meteen een lampje laat branden bij de meeste.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Met het toevoegen van Yungblud, Oliver Heldens, DOOL, Ilse DeLange, John Coffey, Matt Maltese, Meute, Sea Girls, Henry Moodie en nog eens twaalf namen is het programma van Pinkpop 2024 officieel compleet! Nooit eerder kende een editie van Pinkpop zo veel acts. Samen met headliners Ed Sheeran, Calvin Harris en Måneskin en nog tal van anderen schitteren deze topacts komende zomer op de festivalweide in Landgraaf.
 
  • Haha
Waarderingen: elo

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
Zo het programma is rond voor editie 2024, benieuwd of dit nog veel tickets gaat schuiven, denk het dus niet.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.539
4.422
Tja het is dan ook weer heel matig. Een paar toffe kleinere namen zoals dool, coffey, ploegendienst.
Voor deze line up zou ik persoonlijk heel weinig geld over hebben
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
695
915
Voor niks een vrijdagticket Rock Werchter geboekt nu, aangezien YUNGBLUD toch afzakt naar Pinkpop. Maar wat ben ik blij!! 🖤
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
695
915
Voor de rest zeggen enkel Oliver Heldens en Sea Girls me nu al iets, dus nog veel te ontdekken. Hoop vooral dat er tussen die kleinere namen op zaterdag nog wat voor mij zit, want anders maar karig dagje. Overall ben ik blij met de algehele line-up, een mooie 7/10 👍
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
695
915
Maar de hamvraag nu: hoe zit de podiumverdeling en het blokkenschema? Zou het daarop nog lang wachten zijn of mogen we dit nog in maart verwachten?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken