DontClingToLife Gouden Tip 7 mrt 2024 410 676 zondag om 09:19 #161 Mr. Y zei: Bleech 9:3 staat op 15 Januari in de TRIX ik denk dat we die band met een rode stift mogen opschrijven Klik om te vergroten... Ik zie nog geen exacte datum in de Trixprogrammatie. Of kijk ik ergens naast?
Mr. Y zei: Bleech 9:3 staat op 15 Januari in de TRIX ik denk dat we die band met een rode stift mogen opschrijven Klik om te vergroten... Ik zie nog geen exacte datum in de Trixprogrammatie. Of kijk ik ergens naast?
F festibob Sunset slot 5 jan 2024 3.373 1.843 zondag om 10:08 #162 DontClingToLife zei: Ik zie nog geen exacte datum in de Trixprogrammatie. Of kijk ik ergens naast? Klik om te vergroten... inderdaad nog geen datum in de agenda, 15/1 is wel nog vrij. En ook geen aankondiging op de homepage. Wanneer zou de verkoop of voorverkoop starten?
DontClingToLife zei: Ik zie nog geen exacte datum in de Trixprogrammatie. Of kijk ik ergens naast? Klik om te vergroten... inderdaad nog geen datum in de agenda, 15/1 is wel nog vrij. En ook geen aankondiging op de homepage. Wanneer zou de verkoop of voorverkoop starten?
Mr. Y Support act 11 sep 2023 1.074 738 zondag om 10:56 #163 DontClingToLife zei: Ik zie nog geen exacte datum in de Trixprogrammatie. Of kijk ik ergens naast? Klik om te vergroten... Klopt op hun optreden zeiden ze januari en toen ik hun sprak zeiden ze 15 Waarderingen: Gigi21 en DontClingToLife
DontClingToLife zei: Ik zie nog geen exacte datum in de Trixprogrammatie. Of kijk ik ergens naast? Klik om te vergroten... Klopt op hun optreden zeiden ze januari en toen ik hun sprak zeiden ze 15
DDave Geliefde act 25 mrt 2015 1.299 1.070 maandag om 13:31 #164 Eerste festivalaankondiging voor Raye (Opener, Polen, 3 juli)
J jimmywe Headliner 21 feb 2014 9.639 15.088 dinsdag om 01:35 #165 DDave zei: Eerste festivalaankondiging voor Raye (Opener, Polen, 3 juli) Klik om te vergroten... Ja denk hele zomer beschikbaar en zou eerder gokken op Pkp Waarderingen: DDave
DDave zei: Eerste festivalaankondiging voor Raye (Opener, Polen, 3 juli) Klik om te vergroten... Ja denk hele zomer beschikbaar en zou eerder gokken op Pkp
jonveras Geliefde act 20 mrt 2018 1.294 1.321 dinsdag om 10:05 #166 jimmywe zei: Ja denk hele zomer beschikbaar en zou eerder gokken op Pkp Klik om te vergroten... Zou een perfecte headliner zijn alleszins. Doe maar met Angèle ervoor.
jimmywe zei: Ja denk hele zomer beschikbaar en zou eerder gokken op Pkp Klik om te vergroten... Zou een perfecte headliner zijn alleszins. Doe maar met Angèle ervoor.
mattman Droomheadliner Sfeerbeheer 4 dec 2013 19.427 16.664 dinsdag om 11:14 #167 jimmywe zei: Ja denk hele zomer beschikbaar en zou eerder gokken op Pkp Klik om te vergroten... Is Raye niet een perfect Herman verhaal? Doorgroeien van KlubC naam naar derdelaatste naar headliner?
jimmywe zei: Ja denk hele zomer beschikbaar en zou eerder gokken op Pkp Klik om te vergroten... Is Raye niet een perfect Herman verhaal? Doorgroeien van KlubC naam naar derdelaatste naar headliner?
J jimmywe Headliner 21 feb 2014 9.639 15.088 dinsdag om 11:25 #168 mattman zei: Is Raye niet een perfect Herman verhaal? Doorgroeien van KlubC naam naar derdelaatste naar headliner? Klik om te vergroten... Zeker. Maar ze kijken vaak lange termijn. Nu is RAYE nog voorlaatste RW. Wat na een keertje pkp afsluiten? Is maar een hypthose natuurlijk. Waarderingen: jonveras, Mr. Y, swissepfan en nog 2 andere personen
mattman zei: Is Raye niet een perfect Herman verhaal? Doorgroeien van KlubC naam naar derdelaatste naar headliner? Klik om te vergroten... Zeker. Maar ze kijken vaak lange termijn. Nu is RAYE nog voorlaatste RW. Wat na een keertje pkp afsluiten? Is maar een hypthose natuurlijk.
mattman Droomheadliner Sfeerbeheer 4 dec 2013 19.427 16.664 dinsdag om 11:26 #169 jimmywe zei: Nu is RAYE nog voorlaatste RW. Klik om te vergroten... Hoezo? Denk inmiddels echt wel groot genoeg om een dag af te sluiten. Waarderingen: Timmetje, yannickd en Mr. Y
jimmywe zei: Nu is RAYE nog voorlaatste RW. Klik om te vergroten... Hoezo? Denk inmiddels echt wel groot genoeg om een dag af te sluiten.
Ambijans Randprogramma 30 okt 2024 124 97 dinsdag om 11:41 #170 Raye was al zeer goed die allereerste keer in de Marquee op Pukkelpop dus absoluut headlinermateriaal wat mij betreft.
Raye was al zeer goed die allereerste keer in de Marquee op Pukkelpop dus absoluut headlinermateriaal wat mij betreft.
elo Headliner 3 dec 2013 9.356 10.414 dinsdag om 12:37 #171 mattman zei: Hoezo? Denk inmiddels echt wel groot genoeg om een dag af te sluiten. Klik om te vergroten... Kan zeker, maar als je PJ, Muse en bijv Billie ook al hebt, dan ga je RAYE toch een plek lager kwijt kunnen. Geen naam die daar moeilijk over doet.
mattman zei: Hoezo? Denk inmiddels echt wel groot genoeg om een dag af te sluiten. Klik om te vergroten... Kan zeker, maar als je PJ, Muse en bijv Billie ook al hebt, dan ga je RAYE toch een plek lager kwijt kunnen. Geen naam die daar moeilijk over doet.
DDave Geliefde act 25 mrt 2015 1.299 1.070 Gisteren om 20:05 #172 Singer Michael Kiwanuka recovering from ‘severe’ brain injury after stroke Mercury Prize-winning musician says ‘there’s a lot of rehab to be done’, as he announces the upcoming release of his next album www.independent.co.uk Waarderingen: mattman en JP5
Singer Michael Kiwanuka recovering from ‘severe’ brain injury after stroke Mercury Prize-winning musician says ‘there’s a lot of rehab to be done’, as he announces the upcoming release of his next album www.independent.co.uk
J jimmywe Headliner 21 feb 2014 9.639 15.088 Gisteren om 21:34 #173 BMTH op Pukkelpop? Dan kan de discussie zich naar hier verplaatsen . Waarderingen: JP5, Timmetje, DontClingToLife en nog 1 andere persoon
DontClingToLife Gouden Tip 7 mrt 2024 410 676 Gisteren om 21:41 #174 jimmywe zei: BMTH op Pukkelpop? Dan kan de discussie zich naar hier verplaatsen . Klik om te vergroten... Waarderingen: DDave
jimmywe zei: BMTH op Pukkelpop? Dan kan de discussie zich naar hier verplaatsen . Klik om te vergroten...