DontClingToLife Gouden Tip 7 mrt 2024 386 663 Vandaag om 09:19 #161 Mr. Y zei: Bleech 9:3 staat op 15 Januari in de TRIX ik denk dat we die band met een rode stift mogen opschrijven Klik om te vergroten... Ik zie nog geen exacte datum in de Trixprogrammatie. Of kijk ik ergens naast?
Mr. Y zei: Bleech 9:3 staat op 15 Januari in de TRIX ik denk dat we die band met een rode stift mogen opschrijven Klik om te vergroten... Ik zie nog geen exacte datum in de Trixprogrammatie. Of kijk ik ergens naast?
F festibob Sunset slot 5 jan 2024 3.340 1.826 Vandaag om 10:08 #162 DontClingToLife zei: Ik zie nog geen exacte datum in de Trixprogrammatie. Of kijk ik ergens naast? Klik om te vergroten... inderdaad nog geen datum in de agenda, 15/1 is wel nog vrij. En ook geen aankondiging op de homepage. Wanneer zou de verkoop of voorverkoop starten?
DontClingToLife zei: Ik zie nog geen exacte datum in de Trixprogrammatie. Of kijk ik ergens naast? Klik om te vergroten... inderdaad nog geen datum in de agenda, 15/1 is wel nog vrij. En ook geen aankondiging op de homepage. Wanneer zou de verkoop of voorverkoop starten?
Mr. Y Support act 11 sep 2023 1.068 730 19 minuten geleden #163 DontClingToLife zei: Ik zie nog geen exacte datum in de Trixprogrammatie. Of kijk ik ergens naast? Klik om te vergroten... Klopt op hun optreden zeiden ze januari en toen ik hun sprak zeiden ze 15
DontClingToLife zei: Ik zie nog geen exacte datum in de Trixprogrammatie. Of kijk ik ergens naast? Klik om te vergroten... Klopt op hun optreden zeiden ze januari en toen ik hun sprak zeiden ze 15