Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vond het laatste album, 'The End, So Far', ook niet geweldig. Maar jij stelt hier eigenlijk dat ze na Subliminal Verses niks fatsoenlijks meer hebben uitgebracht. Dat is toch wel zwaar overdreven? Op zowel 'All Hope is Gone' als 'The Gray Chapter' staan meerdere all time fan favorites. En persoonlijk vind ik 'We Are Not Your Kind' één van hun beste werken ooit. En met name Unsainted mag inmiddels wel gezien worden als een Slipknot-klassieker.
Ik vond het laatste album, 'The End, So Far', ook niet geweldig. Maar jij stelt hier eigenlijk dat ze na Subliminal Verses niks fatsoenlijks meer hebben uitgebracht. Dat is toch wel zwaar overdreven? Op zowel 'All Hope is Gone' als 'The Gray Chapter' staan meerdere all time fan favorites. En persoonlijk vind ik 'We Are Not Your Kind' één van hun beste werken ooit. En met name Unsainted mag inmiddels wel gezien worden als een Slipknot-klassieker.
Qua albums vind ik die inderdaad niet tippen aan de eerste twee albums. Maar er zit een verschil tussen albums en losse nummers. Op elk album daarna staan inderdaad wel een paar gave nummers. Maar de intensiteit en oprechte emotie die ik op de eerste twee albums ervaar komen op de albums daarna niet meer terug.
En ook maar gelijk een ticketje gekocht voor Bokkeryers, het nieuwe, Limburgstalige metalproject van Pablo van de Poel van DeWolff en zijn broertje Vince.
Met weinig verwachtingen naar toe gegaan gisteravond, maar wat was dit geweldig, zeg!
Muzikaal (bewust?) rommelig, maar lekkere nummers, heerlijke sfeer en een goeie dosis Limburgse humor!
Pablo met bontjas, bontlegwarmers en plateauhakken, zanger Jordan Faber in onderbroek, helaas geen gastoptreden van Beppie Kraft.
Gelijk ook de album release show, dus maar een LP-tje meegenomen (nou ja, mijn vrouw eigenlijk ).
Hopelijk volgend jaar op South Of Heaven of in La Morgue op Alcatraz ofzo!
Ja, lekker weer! Niet zo goed als de eerste singles van de eerdere albums, maar heb hem ook pas twee keer gehoord, dus dat komt nog. Instrumentaal wel weer kenmerkend voor de band. Benieuwd hoe de rest van t album gaat worden!
Deze is al een maandje uit, kwam 'm deze week pas tegen.
Hele fijne band, eerste twee albums luister ik regelmatig, met name tijdens (geconcentreerd) werk.
Benieuwd naar de rest van het album, Atropa, dat 6 november uitkomt!
Hele fijne band, eerste twee albums luister ik regelmatig, met name tijdens (geconcentreerd) werk.
Deze is hier nog niet gepasseerd denk ik? Falling In Reverse met 2 gasten op e vocals, niet van het minste kaliber. Ik spoil nog even niets voor de mensen die het nog niet hadden opgevangen.
Deze is hier nog niet gepasseerd denk ik? Falling In Reverse met 2 gasten op e vocals, niet van het minste kaliber. Ik spoil nog even niets voor de mensen die het nog niet hadden opgevangen.
Vind zijn stemgeluid toch uniek in het genre....toch beetje verwonderd om hier Serj te horen....Leuk nummer....wel videoclip en nummer beetje Ronald vibes...
Videoclip ziet eruit alsof Ronnie hem zelf heeft gemaakt met AI, een Trumpiaanse egotrip. Nummer zelf heeft wel momenten, maar is me verder ook te theatraal en/of hoogdravend. Te hoge edgelord-factor.
Videoclip ziet eruit alsof Ronnie hem zelf heeft gemaakt met AI, een Trumpiaanse egotrip. Nummer zelf heeft wel momenten, maar is me verder ook te theatraal en/of hoogdravend. Te hoge edgelord-factor.
Al die nummers van hem zeker die theatrale vaak collabs hebben allemaal soms echt vette en catchy stukjes. Maar het is te veel kijk mij dit dit en dit doen, in plaats van gewoon een goed nummer maken.
van Corey verbaasd het me niet maar een collab met Serj zag ik toch echt niet aankomen. crazy.
vind het nummer verder niet zo spannend, een beetje hetzelfde trucje als bij het vorige album dat ze steeds opnieuw gebruiken
net als ECB hebben ze een song opbouw gevonden die werkt en beginnen op gegeven moment alle nummers hetzelfde te klinken