Sport algemeen

Ik denk dat het voor Argentinië wel was goed gekomen uiteindelijk, maar bij dat moment met Salah was net zoveel aan de hand als bij de afgekeurde goal van Egypte...

Ik zit echt zo erg in de knoop van dat Messi het beste is dat we ooit op voetbalschoenen zullen zien, ik dat ook heel bijzonder vind, en dat er ook een flink deel van me hoopt dat een speler een wedstrijd of tien schorsing pakt door een Argentijn de derde ring op te schoppen.

Colombia heeft denk ik geen scheids nodig om deze matige ploeg uit het toernooi te knikkeren. Het is dat ze Messi hebben.
Ik doel er vooral op dat er dan wel eens dooien kunnen vallen, Zuid Amerikaanse schaafpartij met een scheids die nergens voor fluit

• Haha
Waarderingen: elo
Ik denk dat het voor Argentinië wel was goed gekomen uiteindelijk, maar bij dat moment met Salah was net zoveel aan de hand als bij de afgekeurde goal van Egypte...

Inderdaad. Terecht dat ze bij Salah lieten doorspelen, maar de goal had ook niet afgekeurd moeten worden.

Complot of niet, Egypte had zelf nog een prima kans om een 3e goal op counter te maken en zo de finale doodsteek te geven.
De onwaarschijnlijke comeback met 3 goals heeft Argentinië toch volledig zelf afgedwongen.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Complot of niet, Egypte had zelf nog een prima kans om een 3e goal op counter te maken en zo de finale doodsteek te geven.
De onwaarschijnlijke comeback met 3 goals heeft Argentinië toch volledig zelf afgedwongen.
Phoe ja die 0.5 seconden die Salah te laat afspeelde. Dat was een heel mooie 3 tegen 2 man geweest voor Egypte. Oei.
Argentinie heeft het afgedwongen inderdaad. Maar de afgekeurde goal is echt een verschrikking. Nadat de wel/niet overtreding is begaan zijn er nog 19847192384 Argentijnen uitgespeeld voor de goal, dus ze hadden ook nog kansen genoeg om hem tegen te houden, er was weer zoveel tijd voorbij.

Dus een verlenging met 3-3 had een eerlijkere 1e 90 minuten geweest.

Je hebt doorgestoken kaart en je hebt doorgestoken kaart. Ik zeg ook niet dat allemaal fixed is of wat dan ook, maar je kunt toch niet ontkennen dat Messi en Argentinië overal mee weg komen de laatste 2 WK's en dat alle discutabele beslissingen in zijn voordeel uitvallen? Als je dat niet ziet dan steek je gewoon je kop in het zand. En nee, ik ben geen complotwappie, dat is wat anders dan constateren wat je ziet en dat in twijfel trekken.
I rest my case. Wat een poppenkast weer.

Het is ook niet alleen die afgekeurde goal (al heeft die natuurlijk wel de meeste impact), maar sowieso elk 50/50 moment werd tegen Egypte gefloten. Ik geloof ook niet dat een scheidsrechter letterlijk wordt gevraagd/onder druk wordt gezet om een uitslag te manipuleren, maar ik ben ervan overtuigd dat ze er beter (of in ieder geval niet minder slecht) van worden als ze alle twijfelgevallen maar in het voordeel van de grote partij/spelers geven. Bijvoorbeeld dat ze dan diep genoeg in de kont van Infantino zitten om mogelijk de WK finale te kunnen fluiten, ipv 1e ronde Kaapverdië - Oezbekistan.

Tsja ik snap de Egyptenaren ook wel, maar ergens zijn de reactie ook wel behoorlijk extreem. Maar goed, je kan het ze ook weer niet kwalijk nemen, omdat de Fifa dit soort speculaties in de hand werkt door die actie met Balogun/de VS.

Eerlijk gezegd weet ik niet goed wat ik er van moet vinden.

Users who are viewing this thread