Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk dat het voor Argentinië wel was goed gekomen uiteindelijk, maar bij dat moment met Salah was net zoveel aan de hand als bij de afgekeurde goal van Egypte...
Ik zit echt zo erg in de knoop van dat Messi het beste is dat we ooit op voetbalschoenen zullen zien, ik dat ook heel bijzonder vind, en dat er ook een flink deel van me hoopt dat een speler een wedstrijd of tien schorsing pakt door een Argentijn de derde ring op te schoppen.
Egypte is woest na de 3-2-nederlaag tegen Argentinië in de achtste finales van het WK. De Egyptenaren voelden zich na afloop bestolen, haalden uit naar de scheidsrechter en spraken zelfs over een complot.
Egypte is woest na de 3-2-nederlaag tegen Argentinië in de achtste finales van het WK. De Egyptenaren voelden zich na afloop bestolen, haalden uit naar de scheidsrechter en spraken zelfs over een complot.
Ik denk dat het voor Argentinië wel was goed gekomen uiteindelijk, maar bij dat moment met Salah was net zoveel aan de hand als bij de afgekeurde goal van Egypte...