Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik moet je wel teleurstellen dat Mumford en 21 Pilots rond dit tijdstip veel meer publiek hadden staan na de 2e paal waar ik nu ook sta. Nog steeds prima gevuld, dat wel!
Uiteindelijk zijn er in zowel België als Nederland parels van muzikanten te vinden. (Vallen Herman Brood en Golden Earring voor mij ook onder trouwens)
Uiteindelijk zijn er in zowel België als Nederland parels van muzikanten te vinden. (Vallen een Herman Brood en Golden Earring voor mij ook onder trouwens maar dat terzijde)
Ik geef mijn Noorderburen graag het laatste woord, zijn ze gewoon. Maar als het over Rockgeschiedenis gaat komen zij niet zo ver en dat verklaart het DNA. ( was inderdaad Golden Earring vergeten maar bekijk en beluister vooral eens TC Matic in de jaren 80 ) Jullie staan veel verder op vele andere ( muzikale ) gebieden.
Ik moet je wel teleurstellen dat Mumford en 21 Pilots rond dit tijdstip veel meer publiek hadden staan na de 2e paal waar ik nu ook sta. Nog steeds prima gevuld, dat wel!
Wel heel jammer dat het er niet op lijkt dat er Endsong gespeeld gaat worden . Compleet weggeblazen op de stream van Pinkpop, dat was hier ook heel mooi geweest.
Wel heel jammer dat het er niet op lijkt dat er Endsong gespeeld gaat worden . Compleet weggeblazen op de stream van Pinkpop, dat was hier ook heel mooi geweest.
Dat dacht ik inderdaad, maar bij de laatste paar shows dus niet. Tot nu toe volgt de setlist vooral de laatste paar shows, dus ik vrees het ergste. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn, let’s hope so
Ben geen liefhebber van New Wave en The Cure doet me ook weinig maar ze houden me langer op het veld dan ik dacht met moeie voeten. Dit is een hele knappe set nummers achter elkaar zeg
Ben geen liefhebber van New Wave en The Cure doet me ook weinig maar ze houden me langer op het veld dan ik dacht met moeie voeten. Dit is een hele knappe set nummers achter elkaar zeg