Rock Werchter 2026

Ze zeiden tegen Damon: Werchter has a great Barn en bro heeft het weer misbegrepen.

Maar here's the kicker...het begint steeds sterker te worden wel.

Edit: nevermind

Zatte nonkel is terug. Ik had effe stockholm gorillaz syndrome.

• Leuk
Waarderingen: NatasRW2026 en Joslittel
Op de stream vond ik die eerste nummers nog wel ok en dronken Damon eigenlijk best grappig, maar deze versie van On Melancholy Hill... Jezus Christus. Dan viel het op BKS allemaal nog heel goed mee.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en Joslittel
Kheb het gevoel dat Damon zatter wordt naarmate de tour aan het vorderen is😅 Op primavera niet veel op aan te merken, op best kept een beetje en aan de reacties hier te lezen, precies goed getoeterd.

Is het zo erg dan? Op BKS zag je het ook wel, maar daar stoorde ik me niet zo zeer aan.
Misschien valt het op de stream gewoon meer op omdat ik me op BKS in een soortgelijke toestand bevond en helemaal in het moment zat. Entertainend is het in ieder geval.

Gorillaz is een beetje zoals het Nederlands elftal, op papier zeer sterk. Maar helaas is er altijd iemand die het verpest voor de rest (damon koeman)

We zijn richting Barn en hopelijk een mooie show van Pixies tegemoet ⌛🍻

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en NatasRW2026
Vriendin van me keek echt uit naar Gorillaz, maar had aan twee nummers genoeg om echt een degout te hebben... Maar shit, er staat wel een zak volk. Zal Damon niet over kunnen klagen.

• Leuk
Waarderingen: NatasRW2026

Users who are viewing this thread