Live is Live 2026

Als hier nog mensen zijn die op zoek zijn naar tickets Iron Maiden...ik heb er nog 4 die weg mogen aan 20 eur per stuk. Ja het zijn de gratis tickets, nee, ik wil er geen winst op maken, ik probeer het geld te recupereren van onze veel te duur betaalde tickets die we nu via ticketswap aan de helft van de prijs moesten verkopen...
🤣🤣🤣
 
Als hier nog mensen zijn die op zoek zijn naar tickets Iron Maiden...ik heb er nog 4 die weg mogen aan 20 eur per stuk. Ja het zijn de gratis tickets, nee, ik wil er geen winst op maken, ik probeer het geld te recupereren van onze veel te duur betaalde tickets die we nu via ticketswap aan de helft van de prijs moesten verkopen...
Nog steeds verboden volgens de Belgische wetgeving. Er is een reden dat je ze niet op Ticketswap kan zetten you know. Het is niet omdat je ergens anders verlies maakt, dat dit niet geldt als 'verkopen met winst'.

Een algemene oproep dus om graag geen berichten meer te posten over gratis tickets die worden verkocht (behalve als je ze ook gratis weggeeft natuurlijk). Spreekt voor zich dat wij als Festileaks ook geen illegale praktijken mogen faciliteren.
 
Nog steeds verboden volgens de Belgische wetgeving. Er is een reden dat je ze niet op Ticketswap kan zetten you know. Het is niet omdat je ergens anders verlies maakt, dat dit niet geldt als 'verkopen met winst'.

Een algemene oproep dus om graag geen berichten meer te posten over gratis tickets die worden verkocht (behalve als je ze ook gratis weggeeft natuurlijk). Spreekt voor zich dat wij als Festileaks ook geen illegale praktijken mogen faciliteren.
bericht is verwijderd maar aangezien je mij citeert blijft het natuurlijk wel staan...
 
Btw als nog iemand interesse heeft, hier op Graspop bij een Live Is Live ticket verkrijgbaar voor 75 euro (IM dag). Ben nu nog op GMM aanwezig tot 01 h 30

Een gekocht eh
 
Ik neem aan dat dat tweede podium van de baan is, aangezien we daar niets meer van gehoord hebben?

Uiteindelijk benieuwd hoeveel volk er deze week gaat staan, per dag.
 
Ik neem aan dat dat tweede podium van de baan is, aangezien we daar niets meer van gehoord hebben?

Uiteindelijk benieuwd hoeveel volk er deze week gaat staan, per dag.
Met de metal day geen optredens maar wel een opname van de podcast welcome to the aa
 
Voor wie naast de kaarten voor Iron Maiden (29/06) van @coolstorm heeft gegrepen, maar wel graag nog wil gaan, stuur me een DM.
 
  • Metal!
Waarderingen: kaiser

Users who are viewing this thread

  • Zzz
  • Nolito