Rock Werchter 2026

Het draait helemaal niet om die man maar om organisaties als RW en bij uitbreiding LiveNation:

"wij doen wat we willen, waar we willen, hoe we willen én met wie we willen, punt"
Laten we er geen verhaal 'kleine man tegen het grote bedrijf' van maken. Hij had net zo goed geklaagd als er een asielzoekerscentrum of sociale woningbouw naast zijn riante achtertuin was gekomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Laten we er geen verhaal 'kleine man tegen het grote bedrijf' van maken. Hij had net zo goed geklaagd als er een asielzoekerscentrum of sociale woningbouw naast zijn riante achtertuin was gekomen.
Nogmaals, het draait niet om die man en wat er in z'n achtertuin komt!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik werk in de tuinderij, we geloven niks van de voorspellingen die langer dan 3-4 dagen vooruit gaan :ROFLMAO: al zoooo vaak bedrogen.

Maar inderdaad, het ziet er stabiel heet uit....
Terecht. Achter de metereologische modellen die ze gebruiken om de weersverwachtingen te berekenen schuilt een chaotisch systeem, wat betekent dat het in principe te berekenen valt maar enorm afhankelijk van de beginwaarden is. Het is basically het "butterfly effect" -> kleine fouten in de beginwaarden leiden tot enorme effecten in de uiteindelijke uitkomst. Voor de weermodellen betekent dat ook dat hoe verder in de tijd je de berekeningen doet, hoe gevoeliger de uitkomsten voor deze fouten zijn.
 
Nogmaals, het draait niet om die man en wat er in z'n achtertuin komt!
Het draait ook om die man. Je hebt zeker een punt dat grote bedrijven vaak doen waar ze zin in hebben, maar ik weet ook hoe frustrerend het is dat dit soort figuren overal bezwaar tegen aantekenen, waardoor woningbouw jaren vertraging op kan lopen. En vervolgens gaan ze klagen dat hun (klein)kinderen geen woning kunnen vinden.
 
Vraagje, zijn kleine gasflesjes waarmeee je in de ochtend een kopje koffie kan zetten of een eitje kan bakken wel of niet gedoogd op The Hive?
 
Het draait helemaal niet om die man maar om organisaties als RW en bij uitbreiding LiveNation:

"wij doen wat we willen, waar we willen, hoe we willen én met wie we willen, punt"
in 1997 ben ik ook op Rock Werchter geweest, toen nog onderdeel van Torhout/Werchter. Ze hadden volgens mij toen tegen de 70.000 bezoekers. 20.000 meer is toch een verschil. Daarnaast stond voor mijn gevoel het tweede podium waar nu KlubC staat. Langzaam zijn ze natuurlijk wel richting zijn huis en tuin opgeschoven. Dus deels snap ik hem wel.
 
Goedemorgen werchtermensen

Vraag; ligt het aan mij dat ik de coins niet gekoppeld krijg aan mijn ticket of is dat gewoon nog niet mogelijk?
 
in 1997 ben ik ook op Rock Werchter geweest, toen nog onderdeel van Torhout/Werchter. Ze hadden volgens mij toen tegen de 70.000 bezoekers. 20.000 meer is toch een verschil. Daarnaast stond voor mijn gevoel het tweede podium waar nu KlubC staat. Langzaam zijn ze natuurlijk wel richting zijn huis en tuin opgeschoven. Dus deels snap ik hem wel.
Maar de chaos van toen, kun je ook niet vergelijken met nu.
 
Excuus. ik zat verkeerd in Weezpay. Is gelukt nu!
Gaat toch om een klein fortuin ....

Straks voelt het gratis haha....
Fijn dat het gelukt is. Snap precies wat je bedoeld. Was gisteren een dag op Pinkpop en elke keer als je afrekende voelde je dat je werd afgezet haha. Wordt je op Werchter ook maar dan wordt je niet telkens met je neus op de feiten gedrukt😂
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV
Fijn dat het gelukt is. Snap precies wat je bedoeld. Was gisteren een dag op Pinkpop en elke keer als je afrekende voelde je dat je werd afgezet haha. Wordt je op Werchter ook maar dan wordt je niet telkens met je neus op de feiten gedrukt😂
Cash en papieren bonnen/munten, heerlijk!



Betreft buurman Wim. Het is iets van deze tijd ook. Van de beide kanten. Veel evenementen kampen met meer weerstand, en andersom moet het niet zijn dat de regels niet voor een RW/Livenation hoeven te gelden en voor elke andere vergunningsaanvraag wel. Moeilijke tijd wat dat betreft.
Ik heb werkelijk geeeeeen idee hoe RW samengaat met de gemeente en haar bewoners zelf. Maar ik kan me voorstellen dat er heel wat cash/digitale euros achtergelaten worden voor de samenleving. Als de bewoners er echt zo bekrompen af komen; maak die Combi maar €10,- meer en de dagtickets €5,- en steek dat in de gemeente daar, in groenvoorziening , in de scholen, noe maar op. Maar het lijkt me sterk dat de buurt er niks voor terug zien (natuurlijk niet iedereen direct in harde euro's. Maar er gaat me een bak geld om in een paar dagen.

Nieuwe wegen in België is nooit verkeerd ;) grapjeee
 
lieve mensen, ik heb wel een beetje hulp nodig om uit mijn grootste clash-dilemma te komen... The Haunted Youth vs Bleech 9:3. Wat zouden jullie doen? Heb beiden nog niet eerder kunnen zien.
Haunted Youth en dan ook gewoon naar AFF voor Bleech. Anders zou ik het van je stemming laten afhangen op dat moment.
 
Cash en papieren bonnen/munten, heerlijk!



Betreft buurman Wim. Het is iets van deze tijd ook. Van de beide kanten. Veel evenementen kampen met meer weerstand, en andersom moet het niet zijn dat de regels niet voor een RW/Livenation hoeven te gelden en voor elke andere vergunningsaanvraag wel. Moeilijke tijd wat dat betreft.
Ik heb werkelijk geeeeeen idee hoe RW samengaat met de gemeente en haar bewoners zelf. Maar ik kan me voorstellen dat er heel wat cash/digitale euros achtergelaten worden voor de samenleving. Als de bewoners er echt zo bekrompen af komen; maak die Combi maar €10,- meer en de dagtickets €5,- en steek dat in de gemeente daar, in groenvoorziening , in de scholen, noe maar op. Maar het lijkt me sterk dat de buurt er niks voor terug zien (natuurlijk niet iedereen direct in harde euro's. Maar er gaat me een bak geld om in een paar dagen.

Nieuwe wegen in België is nooit verkeerd ;) grapjeee
Als RW er niet is/was/zal zijn gaan heel veel lokale verenigingen er aan onderdoor. Die halen tijdens het festival quasi hun jaaromzet binnen. En dan te bedenken dat LN er al serieus de knip in gezet heeft met eigen campings en al wat er op de Haachtsesteenweg gebeurde.
 
Als RW er niet is/was/zal zijn gaan heel veel lokale verenigingen er aan onderdoor. Die halen tijdens het festival quasi hun jaaromzet binnen. En dan te bedenken dat LN er al serieus de knip in gezet heeft met eigen campings en al wat er op de Haachtsesteenweg gebeurde.
Precies. en het verenigingsleven is vrijwel onmisbaar. Ik vind het prachtig om bij die tentjes het eten te halen, een biertje te pakken na de shows enz. Geweldig
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

Users who are viewing this thread