Rock Werchter 2026

want ik werk nu voor het eerst eens een hele dag en merk dat mijn pijp wel al uit is nu...
arm houdt het wel uit (4 op 10 qua pijn) maar de energie moet toch nog wat aangesterkt worden.

sorry voor de dubbel post :)

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Zooo hee als je Rosalia, Charli, en dan een cohead Phoebe/Raye hebt dan verkoop je wel meteen uit hoor (en dan nemen ze de comments met "maar t is toch ROCK Werchter hee" maar voor lief)
Avondje Olivia Dean met ervoor Sam fender lijkt me ook een mooie voor 2027. Sam met tegen dan wrs nieuwe plaat en nieuwe kans, (als die er nog een krijgt).

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en BeWario
Overigens, lijstje aanraders van afgelopen weekend BKS:
- Ethel Cain. Gaat dat zien, gaat dat zien. Zal in een donkere Barn nog wel magischer worden dan zonsondergang naast t meer!
- Gorillaz heeft een verrassende lijst gastartiesten mee én de setlist flink omgegooid dus veel oude nummers (en ze hebben op RW een half uur meer!)
- Yard Act! Verwacht veel nieuwe shit en veel energie, heerlijk
- Blood Incantation, veel toffer live dan op plaat, echt een beleving!

Wolf Alice, Radio Free Alice, NewDad, Dressed Like Boys heb ik helaas moeten missen door uitgelopen shifts of clashes dus geen review 😜

Olivia Dean, Sam Fender, Charli XCX, Rosalia… we bouwen onszelf nu al op richting de teleurstelling haha

We weten allemaal dat het Red Hot Chilli Peppers, Foo Fighters en Muse gaat worden toch?

En vervolgens gaat Pukkelpop met die jongere namen lopen en gaan we versteld staan dat ze snel uitverkocht raken!

Overigens, lijstje aanraders van afgelopen weekend BKS:
- Ethel Cain. Gaat dat zien, gaat dat zien. Zal in een donkere Barn nog wel magischer worden dan zonsondergang naast t meer!
- Gorillaz heeft een verrassende lijst gastartiesten mee én de setlist flink omgegooid dus veel oude nummers (en ze hebben op RW een half uur meer!)
- Yard Act! Verwacht veel nieuwe shit en veel energie, heerlijk
- Blood Incantation, veel toffer live dan op plaat, echt een beleving!

Wolf Alice, Radio Free Alice, NewDad, Dressed Like Boys heb ik helaas moeten missen door uitgelopen shifts of clashes dus geen review 😜

Wel jammer dat Joe Talbot er dan niet bij is. Die speelt met IDLES al elders.

• Sad
Waarderingen: swissepfan
It is a shame that Joe Talbot won't be there then. He is already playing elsewhere with IDLES.
I was said a while back and still think Johnny Maar will turn up

(Unless he’s at DTRH on the same day, too lazy to look)

Ok stopped being lazy, he finishes at 17.15 in Holland. Prob not

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: bitterobvious

Users who are viewing this thread