Crammerock 2026

Goldband speelt de zaterdag van Crammerock volgens Studio Brussel. Officieel zijn er nog geen namen bekend.
Pfff, origineel (n)
Ze zullen vermoedelijk wel wat namen delen met Brede Barst (gratis) en 043 (gratis, Maastricht) hetzelfde weekend.

Laatst bewerkt:
Goldband speelt de zaterdag van Crammerock volgens Studio Brussel. Officieel zijn er nog geen namen bekend.
Die namen moeten heel binnenkort wel komen. Binnen de twee weken. Goldband speelde zowel in 2023 als in 2025 al op Crammerock. Benieuwd welke internationale (lees niet benelux) acts met naam Crammerock kan binnenhalen. Little Simz zou geweldig zijn:) als headliner.

Ik vermoed volgende week woensdag 17 juni de eerste namen.

Wie gokken jullie als grootste kanshebbers?

Ook in de buurt qua internationale namen: Richard Ashcroft, Scissor Sisters, The Vaccines, Jessie J, Nile Rodgers, Basement Jaxx en James Arthur.

En dus ook Bastille en White Lies zoals hierboven vermeld.

Welke artiest van End of the Road (3 tem 6 september in het VK) zouden jullie graag zien op Crammerock?
Angine De Poitrine?
Pulp?
Geese?
Cmat?

Welke artiest van End of the Road (3 tem 6 september in het VK) zouden jullie graag zien op Crammerock?
Angine De Poitrine?
Pulp?
Geese?
Cmat?
Geen enkele van die maar Anna Von Hausswolff en M(h)aol mogen komen
en er zullen wel namen van 043 Maastricht gedeeld worden.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: festibob
Angine De Poitrine?
Pulp?
Geese?
Cmat?
Geese en Cmat doen al RW en PKP met een goeie spot dus denk dat die daar exclusief zullen staan voor België

• Leuk
Waarderingen: festibob
Zou Crammerock zo scherp boeken? Ik dacht dat die meestal commerciëlere groepen of groepen die wat over hun hoogtepunt zaten boekten.

• Leuk
Waarderingen: Dominiek
Crammerock boekt vooral altijd een dwarsdoorsnede van de festivalzomer, aangevuld met een paar semi degelijke headliners. Een Bastille als hoofdvogel aangevuld met bands als Hiqpy,Sons, Ise, dEUS, Haunted Youth, Sylvie Kreusch, Bente lijkt me nog vrij realistisch.
+ veel belgische pkp namen

Al 4 bands waar ik 100% van zeker ben zijn de 2 zelfconfirms: Bente en ISE en dan nog Portland en Lézard

Users who are viewing this thread