Graspop Metal Meeting 2026

Ik ben echt benieuwd wat de reden kan zijn. Uiteraard is het jammer, maar het is wat het is. Ik ga zeker een stukje Behemoth meepikken, al is het niet mijn favoriete genre. En een stukje vroeger naar de camper.
ja, en het statement is ook zo kort als maar kan zijn, heel vreemd allemaal. volgens mij zit er daar toch een haar in de boter.

ja, en het statement is ook zo kort als maar kan zijn, heel vreemd allemaal. volgens mij zit er daar toch een haar in de boter.
Uiteindelijk zijn het ook gewoon mensen hè. Dus het kan ook gewoon iets persoonlijks zijn wat niet verplaatst kan worden. Een Uitvaart ofzo. Om maar een voorbeeld te noemen. Ik zeg zelf ook altijd. Eerst komt familie. Dan echt een hele tijd niets. En dan komt werk

Uiteindelijk zijn het ook gewoon mensen hè. Dus het kan ook gewoon iets persoonlijks zijn wat niet verplaatst kan worden. Een Uitvaart ofzo. Om maar een voorbeeld te noemen. Ik zeg zelf ook altijd. Eerst komt familie. Dan echt een hele tijd niets. En dan komt werk
Misschien is het dan iets met het reizen tussen België en Frankrijk? Dan lijkt het erop dat wij geluk hebben dat de keuze op ons is gevallen.

Of zal het een ordinaire communicatieissue zijn? Ze stonden er natuurlijk lager op de bill dan bij ons.

Het blijft gissen, maar het belangrijkste is dat Volbeat wel op Graspop gaat spelen!

Moet Denemarken misschien op dat moment niet spelen op WK? 😅😆

Maar goed ik ben blij dat ze nog komen. Want de wereld heeft ze nodig. Als mijn voeten het nog toelaten dan kijk en luister ik mee

Misschien is het dan iets met het reizen tussen België en Frankrijk? Dan lijkt het erop dat wij geluk hebben dat de keuze op ons is gevallen.

Of zal het een ordinaire communicatieissue zijn? Ze stonden er natuurlijk lager op de bill dan bij ons.

Het blijft gissen, maar het belangrijkste is dat Volbeat wel op Graspop gaat spelen!
Lager? Als headliner? Of bedoel je dat ze op hetzelfde moment als Behemoth op het tijdsschema stonden. Dat zou vreemd zijn dat ze dat niet zouden weten. Management zal dit wel geweten hebben. Als het idd iets familiaal is, alle respect. Maar een korte uitleg zou dan de festivalhangers ook wijzer maken. Dan moet je niet gissen. Ofwel is het iets tussen Livenation en Hellfest …

denk inderdaad iets in de trend van een bruiloft, uitvaart etc. of een logistiek issue zoals een gecancelde vlucht maar dat valt ook nog op te lossen lijkt me
lijkt me inderdaad in alle gevallen beter om er open en eerlijk over te zijn, zeker naar je franse fans toe. dit is gewoon kut.

Lager? Als headliner? Of bedoel je dat ze op hetzelfde moment als Behemoth op het tijdsschema stonden. Dat zou vreemd zijn dat ze dat niet zouden weten. Management zal dit wel geweten hebben. Als het idd iets familiaal is, alle respect. Maar een korte uitleg zou dan de festivalhangers ook wijzer maken. Dan moet je niet gissen. Ofwel is het iets tussen Livenation en Hellfest …
hoger kan natuurlijk, als ms1 headliner. maar dat zal het niet geweest zijn nee, want die ruzie had dan al een half jaar eerder plaatsgevonden

Het is uiteindelijk ook geen showstopper. De afgelopen jaren liepen er ook van die mensen rond met zo'n vaatje op de rug. Gewoon aanhouden en zeggen dat die binnen 2,5 meter blijven staan. Met belofte aan omzet 😆. Dus @Slyder73x dat moeten we regelen bij de Marquee dag
yessss, gewoon zo'n gastje of meid een paar tientjes geven 🤣

en van hier blijven staan hahaha

• On fire
Waarderingen: Projunk en Piebe71
Helaas barst het onweer daar nu los. Echt kut! Hopen dat ons dat in Dessel bespaart blijft
Zondagavond na het laatste nummer van Def Leppard mag het losbarsten. Regen, hagel, onweer het mag allemaal. Dan zal het overhalen van mijn kameraden wat makkelijker gaan om naar huis te gaan voor Sabaton een noot speelt 😈

• Haha
Waarderingen: El_Leipo
Zondagavond na het laatste nummer van Def Leppard mag het losbarsten. Regen, hagel, onweer het mag allemaal. Dan zal het overhalen van mijn kameraden wat makkelijker gaan om naar huis te gaan voor Sabaton een noot speelt 😈
Voordat Sabaton begint sta ik sowieso al op Inferno. Nooit wat mee gehad. Zal ook niet gebeuren. Alhoewel ik de bijdrage van Joachim op het nummer van Pain ( zal het googlen, weet het ff niet) en ook de videoclip geweldig vind

Dag beste kijkers,

Van woensdag tot zaterdag 24, 22, 23, 24 graden. Minimum rond de 13 of 14 graden en 1 of 2 mm neerslag.
meteovista geeft zelfs 25 of 26 graden voor zaterdag en zondag.
Altijd 1 of 2 mm neerslag, maar buienradar geeft dan weer volledig droog weer aan. Hoe meer naar het weekend hoe meer kans op droog weer. Donderdag het meeste kans op een buitje?
Volgens meteo kan de temperatuur nog alle kanten uitzwieren: 6 of 7 graden koeler of warmer. Maar dit is het gemiddelde.
We moeten ook opletten dat graspop alles zo toegenkelijk mogelijk maakt als het tot volgende week zondag (8 dagen) blijft regenen af en toe. (Sommige dagen droog)

Morgen zijn we er weer met meer weer.

(Het weerschema per dag volgt als het duidelijker is en we alle dagen overal hebben.

btw, heb ik het goed begrepen? Volbeat zegt helfest af en vervanger van knocked loose is behemoth maar ik vind nergens een bron? Of is de vervanger op hellfest voor volbeat behemoth en that's it?

btw, heb ik het goed begrepen? Volbeat zegt helfest af en vervanger van knocked loose is behemoth maar ik vind nergens een bron? Of is de vervanger op hellfest voor volbeat behemoth en that's it?
Dat laatste.
Behemoth vervangt Volbeat op Hellfest
Op Graspop veranderd er niets, Volbeat heeft aangegeven dat alle andere shows gewoon doorgaan

Users who are viewing this thread