Graspop Metal Meeting 2026

Nu ja, op zich is er wel 1 van de beste bands ooit op deze planeet die niet zo gek ver weg zijn op de Donderdag en die naar mijn inziens een upgrade zijn tegenover Volbeat. ALL THE WAY FROM GERMANY, HERE IIIIIIIIIIIS SCORPIOOOOOOONS!
Ironie is toch iets fantastisch

Inderdaad hopen op een cancel van een band kan ik niet begrijpen. Dan doe je daar heel veel andere mensen te kort mee. Dus ik blijf manifesteren dat Volbeat gewoon komt.

Dan nog een ander wetenswaardigheidje, ik heb de organisatie gemaild over de Marquee. Geen bar in aanwezig. Dus als je voorin staat een kleine 100 meter lopen voor een pintje 🫣
Vind dat toch enigsinds een rare keuze als dat voor de metal dome kan, waarom de marquee dan niet. Kga er zelf niet veel last van hebben maar begrijp het niet goed,

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Weet niet hoe accuraat het is maar op weer1 zag ik zonet 28 graden en amper regen (voor het gehele weekend). Andere kanalen zijn minder positief..

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Weet niet hoe accuraat het is maar op weer1 zag ik zonet 28 graden en amper regen (voor het gehele weekend). Andere kanalen zijn minder positief..
Weerplaza geeft tussen de 24 en 26 graden aan. En rond de 1-2 mm neerslag per dag. En dat is eigenlijk niets. Maar ik kijk vooral naar de voorspelling van @Pauly Robin Onze eigen Festileaks weerman💪🏻

Hopen op cancellations is nooit leuk. zo'n last minute headliner cancellation is verschrikkelijk voor zowel de fans als de organisatie (en de band ook in veel gevallen)

maar begrijp verder je punt wel, toen ik Trivium hun stage setup zag dacht ik ook wel: dit zou echt niet misstaan als headliner, heb dit nog nooit gezien van een band die derdelaatste speelt op de tweede stage (zelfde spot op RaR en Graspop toevallig overigen)
Precies dat! Ik had veel liever Trivium dan Knocked Loose gezien als headliner. Maar goed met de legacy bands die met pensioen gaan, zou dit best een keer kunnen gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: Akephalos en Lars.
Heeft Bury Tomorrow een nieuwe zanger of heeft die gast gewoon een rare haarkeuze gemaakt? (op RaR stream)
De vorige heeft misschien gekozen om lezingen te gaan geven ipv te zingen, dat was tijdens het voorprogramma van Electric Callboy in Antwerpen toch alvast zo.

• Haha
Waarderingen: Piebe71
Heeft dat niet vooral te maken met de afterparties na de festivaldag?
Logistiek kan ook tussen de marquee en de toog op de hoek is een grote ruimte voor het eten te maken voor de eetstanden en de drankstand te bevoorraden. Dan moet dat breder gemaakt worden voor een extra stuk toog ertussen te krijgen. En aan de andere kant zijn nooduitgangen en zit je achter de jupilerstage en staat het gehandicaptenplatform.

• Leuk
Waarderingen: nikita, Lars. en Piebe71
Logistiek kan ook tussen de marquee en de toog op de hoek is een grote ruimte voor het eten te maken voor de eetstanden en de drankstand te bevoorraden. Dan moet dat breder gemaakt worden voor een extra stuk toog ertussen te krijgen. En aan de andere kant zijn nooduitgangen en zit je achter de jupilerstage en staat het gehandicaptenplatform.
Het is uiteindelijk ook geen showstopper. De afgelopen jaren liepen er ook van die mensen rond met zo'n vaatje op de rug. Gewoon aanhouden en zeggen dat die binnen 2,5 meter blijven staan. Met belofte aan omzet 😆. Dus @Slyder73x dat moeten we regelen bij de Marquee dag

• Leuk
Waarderingen: saurus

Users who are viewing this thread